۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

خبر خوش دیگر برای خودروسازان

خبر خوش دیگر برای خودروسازان
کد: 33116   تاریخ انتشار :۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۷

در جدیدترین اخبار گویا قرار است در ابلاغیه اعمال افزایش قیمت‌ها تکلیف خریداران بلاتکلیف خودرو هم مشخص شود.

به گزارش TSEpress در طول چند ماه اخیر داستان تکراری تأخیر در تحویل خودروهای خریداری شده برای مشتریان مشکلات زیادی را به وجود آورده است. از یک طرف خودروساز به بهانه اعمال افزایش قیمت‌ها تمایلی به تحویل خودروها در زمان مقرر به مشتریان ندارد از طرف دیگر هم مشتریان خواستار تحویل خودروهای ثبت نامی خود هستند اما کسی به اعتراضات آنها توجه نمی‌کند و فقط در این شرایط شاهد تجمع خریداران روبه روی شرکت‌های خودروساز هستیم.
  •  البته اخبار های مختلف در اعلام قیمت‌های جدید هم بلاتکلیفی خریداران خودرو را در تحویل محصولات خود بیشتر از گذشته کرده است. عمده خریداران امروز با این پرسش روبه رو هستند که با چند ماه تأخیر هنوز خودروهای پیش خرید شده را تحویل نگرفته‌اند حال  با اعمال قیمت‌های جدید چرا باید هزینه بیشتری را به خودروسازان پرداخت کنند مگر نه اینکه خودروساز در تحویل خودرو بد قول بوده چرا مشتریان باید تاوان این موضوع را با پرداخت هزینه بیشتر پرداخت کنند.
  • در جدیدترین اخبار گویا قرار است در غالب ابلاغیه اعمال افزایش قیمت‌ها تکلیف خریداران بلاتکلیف خودرو هم مشخص شود به نحوی که آن دسته از خریدارانی که زمان تحویل خودروهای آنها در بخش خودروهای پر تیراژ قبل از  شهریورماه ۹۷ هست تحویل خودروهای آنها با قیمت های قبلی انجام خواهد شد اما آن دسته از خریداری که تحویل خودروهای آنها بعد از شهریور ماه۹۷ است محصولات خود را با قیمت‌ها جدید و البته ضمن محاسبه سود تأخیر و مشارکت تحویل می‌گیرند.

بورس تهران   خودرو   سایپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70