۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تولید اتوبوس و مینی‌بوس در زامیاد

تولید اتوبوس و مینی‌بوس در زامیاد
کد: 33320   تاریخ انتشار :۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰

مدیرعامل زامیاد از برنامه ریزی برای تولید ۷ تا ۱۰ هزار دستگاه پادرا پلاس در سال آینده خبر داد.

به گزارش TSEpress زارع پور اشکذری در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر خودرو» ، زامیاد بیشتر با محصول وانت نیسان شناخته می شود اما با توجه به این که این شرکت، استانداردهای هشتاد و پنج گانه را در دستور کار خود قرار داده در تلاش است تا برای سال آینده تولید نسل جدید پادرا پلاس را در دستور کار خود قرار دهد. وی از انعقاد قراردادهای لازم با شرکای خارجی برای تولید این خودرو و داخلی سازی آن در کشور خبر داد و افزود: از آن جا که در ۵ سال گذشته عمده محصول این شرکت وانت زامیاد بوده و بر روی محصولات پیکاپ چندان تمرکزی نشده بود، از اواسط سال ۹۷ برنامه ریزی شد تا در سال آینده کار داخلی سازی نسل جدید پادرا انجام شود که تفاهم نامه های آن نیز منعقد شده است.
  • وی با اشاره به همکاری ۱۰ ساله شرکت فودی با زامیاد و تولید دونسل قبلی فودی پادرا و شوکا تصریح کرد: براین اساس تولید پادرا بنزینی، دوگانه سوز و دیزلی انجام و از سال آینده جایگزین نیسان زامیاد خواهد شد و به طور قطع استانداردهای جدید را پاس می کند. زارع پور اشکذری اظهار کرد: کار با ۶۰ درصد داخلی سازی آغاز و تا پایان سال آینده به ۷۵ درصد خواهد رسید و با مذاکرات انجام شده تحریم ها نیز مشکلی در ارتباط با شریک خارجی به وجود نخواهد آورد. مدیرعامل زامیاد در تشریح برنامه این شرکت در زمینه خودروهای تجاری گفت: برنامه ریزی شده تا تعهدات سه ساله دولت در زمینه نوسازی ناوگان اجرایی شود. بر این اساس کار مسدودی ارزی و مذاکره با شرکای تجاری با هدف تولید اتوبوس، مینی بوس و کشنده انجام شده و امید است تا پایان سال نمونه ها را وارد و داخلی سازی سی کی دی را در شرکت انجام دهیم. وی ادامه داد: حدود ۱۰ سال از تولید مینی بوس و اتوبوس در زامیاد می گذرد و آخرین محصول در سال ۸۷ با شریک خارجی ایویکو تولید شد و حال با شرکای تجاری خود برای تولید اتوبوس و مینی بوس در حال مذاکره ایم.

بازار سرمایه   بورس تهران   خزامیا   زامیاد   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70