۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پروژه متوقف شده SP100 از سر گرفته می شود

پروژه متوقف شده SP100 از سر گرفته می شود
کد: 33245   تاریخ انتشار :۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۵

مدیرعامل سایپا با اشاره به تمرکز این شرکت بر داخلی سازی خودروها به دلیل محدودیت های بین المللی صنعت خودرو، گفت: پروژه اس پی ۱۰۰ که متوقف شده بود دوباره راه اندازی شده و تا اواخر سال محصول جدید آن تکمیل و به بازار عرضه می شود.

  • به گزارش TSEpress محمدرضا سروش با بیان این مطلب گفت: تلاش می شود تا در قیمت های جدید خودروها نیز جذابیت های لازم لحاظ شده و منافع خریداران در نظر گرفته شود.
  • سروش در حاشیه نمایشگاه خودرو تهران به خبرنگاران گفت: فروش خودرو زیر قیمت تمام شده زیان هنگفتی را به شرکت های خودروسازی وارد کرده است که امیدوارم تا چند روز آینده قیمت جدید خودرو اعلام شود.
  • وی ادامه داد: ما نمی توانیم زیر قیمت تمام شده خودرو بفروشیم و این اقدام باعث شده تا در ۹ ماهه اخیر با زیان اساسی مواجه شویم.
  • سروش در پاسخ به سوالی در زمینه اینکه فکر نمی کنید افزایش قیمت باعث انصراف خریداران شود گفت: افزایش قیمت ها با جذابیتهایی برای خریداران ارایه می شود و تلاش شده تا منافع آنها نیز در این زمینه لحاظ شود.
  • وی در زمینه کاهش تولید خودروهای رنو و ارایه خودروهای جایگزین نیز خاطر نشان کرد: طرح های جایگزینی اعلام شده است اما در کنار آن در حال بررسی خودروهای جایگزین دیگری غیر از موارد ذکر شده هستیم که این موضوع تا یک ماه آینده به جمع بندی می رسد.

بورس تهران   خساپا   سایپا   سروش   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70