۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بازنگری ۲ دستور العمل مهم در دستور کار سازمان بورس

بازنگری ۲ دستور العمل مهم در دستور کار سازمان بورس
کد: 33270   تاریخ انتشار :۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۰

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از بازنگری دو دستورالعمل مهم خبر داد و گفت: شرایط اقتصادی که محصول نوسانات نرخ ارز بود سال پر فراز و نشیبی برای بازار سرمایه رقم زد.

  • به گزارش TSEpress از سنا، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران­ به دو اقدام مهم در دستور کار سازمان اشاره کرد و گفت: اکنون در حال بازنگری دستور العمل نحوه پذیرش، افشا و معاملات بازار پایه هستیم و بازنگری کاملی در این رابطه صورت گرفته و این دستورالعمل نهایی شده و در انتظار تصویب هیئت­ مدیره است.
  • امیری افزود: موضوع بعدی که در مرحله­ کارشناسی قرار دارد، بحث بازنگری دستورالعمل پذیرش در بورس و فرابورس است. احتمالا در ترکیب هیئت ­­های پذیرش و همچنین فرایند‌های مربوط به پذیرش، ­بازنگری‌هایی انجام می‌شود. در این که چه شرکتی­ در تابلوی فرابورس و چه شرکتی­ بر تابلوی بورس­ می‌تواند قرار بگیرد بازنگری می‌شود. همچنین احتمالا فرایند بازاریابی و معرفی شرکت تا عرضه اولیه، ​ مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

بازار بورس   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70