۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

قرارداد همکاری با شرکای خارجی هنوز روی میز است

قرارداد همکاری با شرکای خارجی هنوز روی میز است
کد: 33343   تاریخ انتشار :۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۲

مدیرعامل ایران خودرو دیزل از آغاز بازسازی و نوسازی اتوبوس های فرسوده ناوگان حمل و نقل شهری شهرداری کلانشهرهای کشور در این شرکت خبر داد.

  • به گزارش TSEpress «مهدی یونسیان» اعلام کرد: با نوسازی یک دستگاه اتوبوس فرسوده «۰۴۵۷» این پروژه آغاز شد که در مدت سه هفته با کمترین هزینه از نظر بازسازی قوای محرکه و تودوزی و تزیینات داخلی بازسازی و آماده تحویل به مشتری شده است. وی تاکید کرد شرکت ایران خودرو دیزل برای مقابله با شرایط حاکم بر بازار، همه توان خود را برای استفاده از قابلیت های داخلی کشور و تولید قطعات داخلی سازی نشده خودروهای سنگین به کار گرفته است و از شرکت های دانش بنیان برای مشارکت در این بخش حمایت می کند.
  •  قرارداد همکاری با شرکای خارجی هنوز روی میز است
  • مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: اکنون محصولاتی مانند کامیون «واگن هود» با ۹۰ درصد خودکفایی و مینی بوس «آرین» با ۸۰ درصد خودکفایی در این شرکت تولید می شود.
  • وی افزود: تلاش می کنیم در زمان های مقرر، تعهدات را با حداقل تاخیر به مشتریان تحویل دهیم. یونسیان اضافه کرد: برای سال آینده ۲ حالت در پیش داریم، نخستین مورد، افزایش خودکفایی در تولید داخلی و دیگری، امضای قراردادهای جدید با شرکای خارجی است که هر ۲ به طور موازی در دستور کار قرار دارد.

ایران خودرو دیزل   بورس تهران   خاور   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70