۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

جزییات تازه‌ از بخشنامه تراکنشی بانک مرکزی

جزییات تازه‌ از بخشنامه تراکنشی بانک مرکزی
کد: 33364   تاریخ انتشار :۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۶

رییس هیات‌ مدیره آسان پرداخت جزییات جدیدی از بخشنامه احراز هویت در تراکنش‌های موبایلی را تشریح کرد.

به گزارش TSEpress مهدی شهیدی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا گفت: بانک مرکزی هفته گذشته بخشنامه‌ای را به شاپرک و شرکت‌های PSP ابلاغ کرد که بر اساس آن، شاپرک از شرکت‌هایی که آمادگی اجرایی کردن فرآیند احراز هویت در تراکنش‌های موبایلی بر اساس یکی بودن نام صاحب سیم‌کارت گوشی تلفن همراه با کارت بانکی را دارند، خواسته بود برای انجام تست به این شرکت مراجعه کنند.

  • وی تاکید کرد: این بخشنامه هنوز در شبکه پرداخت الزام‌آور نشده، ولی شرکت آسان پرداخت به‌ منظور صیانت از اطلاعات کارت‌های بانکی کاربران خود به‌ صورت آزمایشی، فرایند احراز هویت را برای تراکنش تله پرداز و شارژ کیف پول در اپلیکیشن آپ از سه الی دو هفته پیش اجرایی کرده است.
  • شهیدی افزود: شرکت آسان پرداخت به‌ عنوان اولین شرکت، فرآیند احراز هویت برای تراکنش‌های موبایلی را اجباری کرده است. وی تصریح کرد: در این روند، به‌ منظور شارژ کیف پول و انجام تراکنش با تله پرداز در اپلیکیشن آپ باید نام صاحب خط تلفن همراه با کارت بانکی یکی باشد.

آپ   آسان پرداخت   بورس تهران   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70