۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تاکید وزیر صنعت بر حمایت از خودروسازی

تاکید وزیر صنعت بر حمایت از خودروسازی
کد: 33524   تاریخ انتشار :۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۸

وزیر صنعت، معدن و تجارت با رد اخبار مربوط به این‌که خودروسازان نفس آخر را می‌کشند، گفت: خودروسازی مانند تمامی صنایع به مراقبت نیاز دارد این صنعت مشکلاتی مانند تامین ارز، جابجایی ارز، تامین مواد اولیه و...دارد و نیاز است همگی از این صنعت حمایت کنند.

به گزارش TSEpress  رضا رحمانی درباره تاثیر تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو در کاهش التهاب بازار این کالا، اظهار کرد: این طرح شامل نکات خوبی است و حتی برخی از مواد آن از برنامه‌های بلندمدت وزارت صمت است اما باید به این نکته نیز توجه شود که این طرح ناظر بر اصلاح ساختار است و برای نتیجه بخش بودن به زمان نیاز دارد.
  • وی با بیان این‌که طرح ساماندهی خودرو ناظر بر تعهدات جدید نیست بلکه به دنبال اصلاح کل صنعت خودروسازی و قطعه سازی داخلی است، افزود: در شرایط کنونی توجه به تولید داخلی اولویت است و نگرانی درخصوص عمل به تعهدات خودروسازان وجود ندارد.
  • رحمانی در پاسخ به این‌که در برخی خبرها آمده خودروسازی در کشور نفس‌های آخر خود را می‌کشد به خانه ملت گفت: این خبر را تائید نمی‌کنم؛ اما خودروسازی مانند تمامی صنایع به مراقبت نیاز دارد این صنعت مشکلاتی مانند تامین ارز، جابجایی ارز، تامین مواد اولیه و...دارد و نیاز است همگی از این صنعت حمایت کنند.

بازار سرمایه   بورس تهران   صنعت خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70