۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مذاکرات ویژه سایپا با «رنو»

مذاکرات ویژه سایپا با «رنو»
کد: 33543   تاریخ انتشار :۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در حوزه فروش و خدمات از بررسی مشکلات مشتریان خبر داد و گفت: در خصوص تعهدات معوق خودروهای رنو در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم حداقل به تعداد تعهدات موجود قطعه از شرکت رنو و رنو پارس دریافت و پس از تولید، تحویل مشتریان دهیم.

به گزارش TSEpress عبدالله بابایی با اشاره به مطلب فوق گفت: روز گذشته از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ میزبان مشتریانی بودیم که به نوعی با مشکل مواجه شده بودند و سخنان این عزیزان را به صورت کامل شنیدیم و با دسته بندی مشکلات به دنبال راهکارهایی هستیم که بتوانیم مشکل مشتریان را هر چه سریعتر برطرف کنیم.
  • وی افزود: یکی از دغدغه های اصلی مشتریان قیمت تحویل خودروها بود که مقرر شد علیرغم ایجاد ضرر و زیان برای گروه سایپا، در راستای کسب رضایت مشتریان، قیمت خودروهایی که تاریخ تحویل آنها تا پایان دی ماه ۱۳۹۷ است با قیمت قبلی محاسبه و به مشتریان تحویل شود.
  • بابایی ضمن عذرخواهی از مشتریانی که تاریخ تحویل خودرو آنها با تاخیر مواجه شده است خاطرنشان کرد: همانگونه که مردم شریف می دانند از ابتدای سال مشکلاتی به دلیل تحریم برای کشور عزیزمان ایجاد شد که صنعت خودروسازی و سایپا نیز از این مشکلات مستثنی نبود و همین امر باعث شد تا شرکای تجاری گروه سایپا به صورت یکطرفه و با وجود داشتن قرارداد و تعهد، همکاری خود را با سایپا قطع و از کشور خارج شوند که این موضوع موجب کاهش تولید و به تبع آن تاخیر در تحویل خودروها شد.
  • نماینده ویژه مدیرعامل گروه در فروش و خدمات پس از فروش تصریح کرد: با نگاه ویژه مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا، حمایت وزیر محترم صنعت و همچنین همراهی قطعه سازان کشور تولید در خطوط گروه سایپا در حال افزایش است و امیدواریم بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن به تعهدات معوق خود عمل کنیم.
  • وی در خصوص تعهدات معوق خانواده رنو نیز گفت: در خصوص تعهدات معوق خودروهای خانواده رنو در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم حداقل به تعداد تعهدات موجود قطعه از شرکت رنو و رنو پارس دریافت و پس از تولید، تحویل مشتریان دهیم ولی چنانچه رنو در این خصوص همکاری نکند به دنبال طرح جایگزین هستیم و در این طرح، سبدی از خودروهای موجود و قابل عرضه را معرفی خواهیم کرد تا مشتریان گرامی با انتخاب خود نسبت به طرح جایگزین اقدام کنند.
  • بابایی تاکید کرد: در این طرح نیز مشتریانی که تاریخ تحویل خودرو آنها تا پایان دی ماه بوده خودروهای جایگزین را با قیمت قبل تحویل خواهند گرفت و جزئیات این طرح به زودی اعلام خواهد شد.
  • وی در پایان افزود: گروه خودروسازی سایپا با تمام توان به دنبال حل مشکلات مشتریان خود است و در راستای کسب رضایت این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

بازار سرمایه   بورس تهران   خساپا   رنو   سایپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70