۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

برای اولین بار در کشور تیرآهن IPN200 توسط ذوب آهن اصفهان تولید شد

برای اولین بار در کشور تیرآهن IPN200 توسط ذوب آهن اصفهان تولید شد
کد: 33620   تاریخ انتشار :۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۷

مقارن با ایام الله دهه مبارک دهه فجر و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همت مهندسین و تلاشگران ذوب آهن اصفهان در مجموعه مهندسی نورد، طراحی و تولید آزمایشی موفقیت آمیز تیراهن IPN200 براساس استاندارد DIN1025.EN10024 PART:1 اتفاق اتفاد .

به گزارش TSEpress مهندس یوسف زاده مدیر مهندسی نورد در این خصوص گفت : با توجه به برنامه ریزی معاونت بازرگانی ذوب آهن ، برای تولید صادراتی این محصول و در راستای سیاستهای شرکت جهت تولیدو توسعه پروفیل های طویل نوردی برای دستیابی به بازارمحصولات جدید چه درداخل کشور و چه با اهداف صادراتی ، برنامه مطالعه و ارزیابی امکانات لازم برای تولید این محصول ، از حدود یک ونیم ماه قبل شروع شد. پس از ارزیابی مثبت شرایط موجود درنورد ۶۵۰ ، طراحی آن درکمتر از ۲۰ روز تکمیل و مراحل آماده سازی غلتک ها و هادی ها نیز در کمتر از ۲۰ روزخاتمه یافت که درنوع خود رکوردی جدید محسوب می شود.
  • وی افزود : با توجه به اینکه درتولید این پروفیل از فولاد با گرید ST55 یا S335JP استفاده می شود، دارای استحکام مکانیکی بالاتر و از ممان اینرسی بالاتری در محور Y-Y برخوردار می باشد که پس از آبکاری باهدف افزایش مقاومت خوردگی ، ازاین محصول با مصارف صنعتی در بخش صنعت برق به عنوان پایه های انتقال کابل برق فشارقوی ، در کشورهای اطراف ایران کاربرد وسیعی دارد.
  • وی از کلیه عوامل دست اندرکار تولید این پروفیل جدید ازجمله بخش طراحی کالیبر مهندسی نورد ، مسئولین و پرسنل زحمتکش نورد ۶۵۰ ، مسئولین و پرسنل زحمتکش کارگاههای میانی ،مسئولین و پرسنل زحمتکش مدیریت کیفیت قدردانی نمود.

بازار سرمایه   بورس تهران   ذوب   ذوب آهن اصفهان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70