۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

افزایش ۷۰ درصدی تولید سایپا

افزایش ۷۰ درصدی تولید سایپا
کد: 33643   تاریخ انتشار :۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۸

تیراژ تولید سایپا هفته گذشته ۷۰۰دستگاه در روز بوده که آن را به ۱۲۰۰دستگاه خودرو رسانده‌ و تولید ۲۸۰۰ دستگاهی را نیز هدف‌گذاری کرده‌ایم

به گزارش TSEpress کسب رضایت مشتریان در شرایطی که تحویل خودروها چندین ماه به تعویق افتاده‌ است، کار بسیار سختی است. اما گروه خودروسازی سایپا قصد دارد به‌صورت ویژه مشکلات مربوط‌به تحویل خودروها را برطرف کند.
  • در این خصوص عبدالله بابایی، نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس‌از فروش جلسات مختلفی را با مشتریان و افراد مرتبط با بحث تحویل خودروها برگزار کرده است تا هرچه سریع‌تر تکلیف کسانی که خودرو پیش‌‎خرید کرده اما هنوز آن را تحویل نگرفته‌اند، مشخص شود. ضمن این‎که تمهیداتی نیز برای افرادی که محصولات رنو و برلیانس را خریداری کرده‌اند، اما به دلیل شرایط موجود امکان عرضه آن‌ها وجود ندارد، اندیشیده شده است؛ تمهیداتی که البته ممکن است همه مشتریان را راضی نکند.
  • درباره مجموعه اقداماتی که سایپا در حال انجام دادن آن‎ها است یا قصد انجام آن‌‎ها را دارد، عبدالله بابایی، نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس‌از فروش، با بیان این‎که ما تعهد بسیار بزرگی به مردم بدهکاریم، به «دنیای خودرو» می‌گوید:‌ «کارهای بسیار بزرگی در این خصوص انجام شده که دال بر رضایت کامل مشتریان است.»
  • آرامش را به شبکه سایپا بازگردانده‌ایم
  • نماینده ویژه مدیرعامل سایپا بیان می‎کند: «باتوجه‌به کاهش شدید تولید، این عقب‎افتادگی تعهد منجر به چالش برای مشتریان خوب ما شده است. از طرف دیگر بحث قیمت‌گذاری هم دچار چالش بود که آن‌هم با دستور مقام عالی وزارت برای مشتریان تسهیل شد.»
  • وی با بیان این‎که تعیین تکلیف افرادی که قابلیت عرضه خودرو آن‎ها را داریم، انجام شده است، می‌افزاید:‌ «برای مشتریانی که خودروهایشان با چالش تحریم‌ها مواجه شده است، هم خودرو جایگزین در نظر خواهیم گرفت و هم در حال رایزنی با شرکت‌های خودروساز خارجی برای تحویل خودرو اصلی آن‌ها هستیم.»
  • بابایی در ادامه می‌گوید: «برای همه این فعالیت‌ها سعی کردیم با کمک مشتریانی که به‌صورت گروهی جمع شده‌ بودند، راه‌حل مناسبی پیدا کنیم. ما با این افراد و شبکه نمایندگی‌های خود نشست‌های متعددی داشتیم و راهکارهای بسیار خوبی به آن‌ها پیشنهاد دادیم تا رضایت حداکثری مشتریان جلب شود.»
  • وی با بیان این‎که آرامش به سیستم شبکه سایپا بازگشته است، تاکید می‌کند: «با ادامه این جلسات آرامش را به شبکه سایپا بازگردانده‌ایم. از این به بعد نیز به دنبال فعالیت‌های تولیدی و افزایش میزان تولید خواهیم رفت و امیدواریم با افزایش تولید پاسخ بهتری به مشتری خود بدهیم.»
  • چانگان و آریو تعهدات خودشان را پاس می‌کنند
  • نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس‌از فروش همچنین درخصوص تحویل محصولات رنو می‌گوید: «یک تعداد از سی‌کی‌دی‌های این خودرو را در اختیار داشتیم که در حال تحویل به مشتریان هستیم. درخصوص تعدادی دیگر هم که درحال‎حاضر امکان تحویل آن‌ها وجود ندارد، پیشنهادهای متفاوتی وجود دارد؛ هم بحث صبوری و تحمل برای دریافت همین خودروها و هم امکان انتخاب جایگزین از خودروهای موجود شرکت. حدود ۱۰نوع خودرو برای جایگزینی محصولات رنو وجود دارد.»
  • وی در رابطه با تولید و تحویل محصولات برلیانس به مشتریان اظهار می‌کند:‌ «برای برلیانس نیز یک تعداد خودرو و البته محدودیت تولید وجود دارد. در این مورد هم تا جایی که بتوانیم خودروهای درخواستی مشتریان را تحویل می‌دهیم، اما اگر علاقه‌مند بودند می‌توانند خودرو جایگزین دریافت کنند.»
  • بابایی در پاسخ به این پرسش که به‎طور مشخص چه خودروهایی جایگزین خواهد شد، گفت: «گروه X100 (شامل انواع خودرو پراید ۱۳۱، ۱۳۲، ۱۱۱ و ۱۵۱) و گروه X200 (شامل خودروهای تیبا، تیبا۲، ساینا و کوئیک) جایگزین خودروهایی است که درحال‎حاضر امکان عرضه آن‌ها وجود ندارد.»
  • وی درخصوص خودروهای چانگان و آریو نیز می‌گوید: «چانگان و آریو تعهدات خودشان را پاس می‌کنند، اما اگر برای این دوخودرو مازاد داشته باشیم، در بحث جایگزین به مشتریان پیشنهاد می‌کنیم و اگر برای جایگزین‎کردن از این دوخودرو استقبال نشد، آن‌ها را در شبکه فروش عرضه خواهیم کرد.»
  • نماینده ویژه مدیرعامل سایپا همچنین در پاسخ به این پرسش که خودروهای پرتقاضایی مانند پراید و تیبا که پیش‌فروش شده‌اند تا چه زمانی به دست مشتریان می‌رسند،  اظهار می‌کند: «این مورد بستگی به تیراژ تولید شرکت دارد؛ تیراژ تولید ما هفته گذشته ۷۰۰دستگاه در روز بوده که آن را به ۱۲۰۰دستگاه خودرو رسانده‌ایم. تولید ۱۲۰۰دستگاه خودرو در روز نیز به‎شدت در حال رشد و افزایش است.»
  • وی با بیان این‎که هدف ما رسیدن به تولید ۲۸۰۰دستگاه خودرو در همه حوزه‌ها است، می‌افزاید: «اگر به این رقم دست پیدا کنیم، خیلی از خواسته‌های مشتریان به وقوع می‌پیوندد.»
  • وی تاکید می‌کند: «به‎زودی تولید افزایش پیدا خواهد کرد. بیشتر شدن تولید برابر است با افزایش رضایت مشتری و بالا رفتن قیمت سهام شرکت.» بابایی درمورد کسری قطعات نیز گفت: «تامین و جبران کمبود قطعات جزو برنامه‌های اصلی شرکت سایپا است که با تزریق نقدینگی به شبکه تامین به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.»

بازار سرمایه   بورس تهران   خساپا   سایپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70