۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

زمینه تولید ۴۰۰ هزار تن "روی" در کشور فراهم شد

زمینه تولید ۴۰۰ هزار تن
کد: 33702   تاریخ انتشار :۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: زمینه تولید ۴۰۰ هزار تن روی در کشور فراهم شده که این میزان تولید فراتر از نیاز مصرف کشور است.

  • به گزارش TSEpress «فرشاد مقیمی» روز سه شنبه در حاشیه افتتاح واحد صنعتی تولید اکسید روی دلیجان در جمع خبرنگاران، افزود: ظرفیت مطلوبی برای تولید این محصول در کشور فراهم شده و باید از فرصت صادرات برای ارزآوری نهایت بهره برده شود.
  • وی ادامه داد: در نشستی موانع و مشکات صادرات محصول روی مازاد بر نیاز کشور بررسی شد و امید می رود که با توسعه بازار هدف این محصول، بخشی از ارز مورد نیاز کشور تامین شود.
  • معاون وزیر صمت افزود: ۳۶۰ طرح صنعتی در دهه فجر امسال همراه با ۲۹۴ زیر ساخت صنعت مورد بهره برداری قرار گرفت که برآیند آن ظرفیت مطلوبی در رونق اقتصادی محسوب می شود.
  • مقیمی اظهارداشت: بهره برداری از این طرح های صنعتی ۱۲ هزار فرصت شغلی فراهم کرده سهم استان مرکزی ۲۶ طرح صنعتی با ۲ هزار فرصت شغلی است.
  • وی بیان کرد: بهره برداری از این طرح های صنعتی، تولید را در کشور رونق می بخشد و اشتغالزایی پایدار را به همراه دارد. معاون وزیر صمت گفت: یکی از این طرح های صنعتی در استان مرکزی واحد تولید اکسید روی در دلیجان است که برای ایجاد و تکمیل آن ۱۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

روی   فلز روی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70