۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 27 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

توسعه سبد محصولات زامیاد

توسعه سبد محصولات زامیاد
کد: 33747   تاریخ انتشار :۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۰

مدیرعامل شرکت زامیاد به تشریح دستاوردهای این شرکت پرداخت.

به گزارش TSEpress  محمد زارع پور اشکذری مدیرعامل شرکت زامیاد: اجرای برنامه ها و پروژه های متعدد تولیدی و غیر تولیدی موجب گردید تا زامیاد بتواند نقش مهم و استراتژیکی در حوزه های مختلف صنعتی ایفا نماید. وی ادامه داد: در حوزه تولید، شرکت زامیاد به عنوان تخصصی ترین شرکت خودروساز تجاری سبک کشور با تولید انواع وانت بنزینی، دوگانه سوز و دیزلی توانست در کنار توجه به ارتقاء کیفی محصولات خود، رشد کمی تولید را نیز به ثبت برساند. همچنین با توجه به دانش و توانایی فنی موجود در مجموعه زامیاد و برنامه ریزی دقیق و هدفمندی که در حوزه های مختلف همچون مهندسی و تولید صورت گرفته است، سعی برآن داریم تا سال آینده سهم بازار خودروهای تجاری سبک زامیاد را به بیش از ۵۰ درصد برسانیم.
  • زارع پور اشکذری همچنین تصریح کرد: در حوزه تولید محصولات سنگین نیز شرکت زامیاد با تولید ۴۶ دستگاه کامیون تا آذرماه جاری توانست نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۲۰ درصدی را برای خود به ثبت برساند. مدیر عامل شرکت زامیاد به توسعه سبد محصول و تولید نسل جدید خودروهای این شرکت نیز اشاره کرد و بیان داشت: حمایت از حقوق مصرف کنندگان و پاسخگویی به سطح انتظارات و نیازهای جامعه و نیز گسترش سبد محصول باعث شد نسل جدید وانت های" پادرا " و " ریچ" با کابین جدید تولید به زودی روانه بازار داخلی شود. توانمندی داخلی سازی محصولات در شرکت زامیاد افزایش یافته است وی در خصوص توجه ویژه به داخلی سازی محصولات نیز تصریح کرد: همزمان با توسعه سبد محصول، توجه ویژه ای نیز به افزایش ساخت داخل شد؛ به طوری که هم اکنون بیش از ۹۰ درصد قطعات وانت نیسان بنزینی و دوگانه سوز در داخل کشور تولید می شود. همچنین با توجه به دانش فنی بالا و امکانات تولیدی مناسب، توانسته ایم در حوزه محصولات نیمه سنگین و سنگین، بیش از ۳۰ درصد داخلی سازی دست یابیم.
  • زارع پور اشکذری افزود: در سال جاری با اتکا بر توانمندی های موجود در شرکت زامیاد، مونتاژ شاسی وانت ریچ در حال انجام می باشد و به زودی شاسی وانت پادرا نیز در داخل شرکت مونتاژ خواهد شد که در این صورت خواهیم توانست علاوه بر استفاده از ظرفیت و توان فنی متخصصان داخل شرکت، از توقفات تولید کاسته و سرعت مضاعفی به تحویل خودرو به مشتریان دهیم. در حوزه فروش و خدمات پس ازفروش نیز شرکت زامیاد در راستای ارتقای رضایتمندی مشتریان گام های مهم و اساسی برداشته است؛ به نحوی که آموزش مستمر نمایندگی ها، گستردگی خدمات، فروش های متنوع و ویژه، حضور در نمایشگاه های معتبر داخلی و از همه مهم تر، تحویل به موقع محصولات موجب شده تا شاهد افزایش رضایتمندی مشتریان از محصولات شرکت زامیاد در سال جاری باشیم.
  • مدیرعامل شرکت زامیاد همچنین به کسب موفقیت های غیر تولیدی این شرکت در سال جاری پرداخت و عنوان کرد: کسب تندیس جایزه ملی حسابرسی ایران به شرکت زامیاد به عنوان نخستین شرکت خودروساز، تمدید گواهینامه های معتبر بین المللی کیفیت و زیست محیطی و بهره برداری از مجهزترین ون آمبولانس ایویکو بخشی از موفقیت هایی است که در سال جاری کسب شده است. زارع پور اشکذری در خاتمه گفت: با همه موانع و مشکلاتی که در سر راه تولید وجود دارد، باید از تلاش و همت مجموعه کارکنان شرکت زامیاد تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم با همت و خرد جمعی که در مجموعه گروه خودروسازی سایپا وجود دارد بتوانیم در جهت شکوفایی اقتصادی کشور کوشا باشیم.

بازار سرمایه   بورس تهران   خزامیا   زامیاد   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219