۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

خبرهای خوشی در راه است

خبرهای خوشی در راه است
کد: 33764   تاریخ انتشار :۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۲

براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، به زودی خبرهای خوشی از اقدامات ایران خودرو برای مقابله با تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا بر ضد صنعت خودروی ایران منتشر خواهد شد.

به گزارش TSEpress و به نقل از ایسنا، اردیبهشت ماه امسال دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در شوی جنجالی خود اعلام کرد که از برجام خارج و شدیدترین تحریم‌های تاریخ را بر ضد مردم ایران اعمال خواهد کرد.
  • وی در دور اول تحریم‌های خود که از نیمه مرداد ماه اعمال شد، صنعت خودروی ایران را هدف قرار داد که با خروج شرکای خارجی صنعت خودرو به‌ویژه دو شرکت فرانسوی پژو و رنو همراه بود.
  • این اتفاق صنعت خودرو را تحت تأثیر قرار داد و در چند ماهه اخیر با افت تیراژ تولید خودرو همراه بود، اما جدیدترین اخبار به دست آمده حاکی از آن است که بزرگترین خودروساز داخلی به خوبی از پس تحریم‌ها برآمده و در حال ضدحمله و اجرای برنامه‌های خود برای غلبه بر فشارهای خارجی است.
  • براساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شد، در بازدید چند ماه پیش علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی از گروه صنعتی ایران خودرو، وی در جریان جدیدترین اقدامات این شرکت برای مقابله با تحریم‌ها به‌ویژه در بخش طراحی و تولید پلت‌فرم ملی و توسعه محصولات قرار گرفته است.
  • در این بازدید هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرده که "طبق فرمایشات حضرت آقا به این خارجی‌ها نمی‌شود اطمینان کرد و این شرکت یک مشت دشمنان را با دو مشت پاسخ خواهد داد". یکه‌زارع وعده داده که منتظر پاسخ ایران خودرو به تحریم‌ها باشید.
  • در این شرایط جدیدترین اخبار به دست آمده حاکی از آن است که به زودی اخبار خوشی از اقدامات انجام شده از سوی ایران خودرو برای مقابله با تحریم‌ها و اقدامات خصمانه آمریکا منتشر خواهد شد.

ایران خودرو   بازار سرمایه   بورس تهران   صنعت خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70