۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

فروش دارایی‌های مازاد سایپا

فروش دارایی‌های مازاد سایپا
کد: 33864   تاریخ انتشار :۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۴۰

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: فروش دارایی‌های مازاد باهدف چابک‌سازی، کاهش هزینه‌های تولید محصول، اجرای سیاست‌های نوین بهره‌وری، ارتقای مهارت کارکنان و استفاده حداکثری از توان قطعه‌سازان ایرانی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که صورت گرفته و ادامه خواهد یافت.

به گزارش TSEpress مهندس سید جواد سلیمانی با اشاره به راه‌حل‌های رهبر انقلاب درخصوص توجه به ظرفیت‌های داخلی و پرهیز از وابستگی به کشورهای خارجی در عرصه تولید و اقتصاد نظیر درون‌زایی اقتصاد کشور، مولّد شدن و دانش‌بنیان شدن آن و مردمی کردن اقتصاد افزود: گروه خودروسازی سایپا از طریق افزایش مستمر کیفیت و افزایش عمق داخلی‌سازی محصولات و استفاده از تمام ظرفیت‌های درونی کشور تلاش می‌کند مسیر حرکت خود را بر مبنای این راه‌حل‌ها هموار کند.

  • وی با اشاره به اینکه گروه سایپا قصد دارد با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی نیازهای خود در زمینه قطعات خودرویی تامین کند، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه دائمی قطعات برخوردار از فناوری پیشرفته جهت معرفی به شرکت‌های ایرانی از جمله اقداماتی است که در سایپا به اجرا درآمده است.
  • سلیمانی با اشاره به عزم جدی گروه سایپا در خصوص طراحی پلت‌فرم‌های جدید و تولید و عرضه خودروهای متنوع و باکیفیت با برند ایرانی و بهره‌گیری از دانش نخبگان و جوانان کشور تاکید کرد: تاکنون گام‌های بزرگی برای دستیابی به این هدف با همکاری مجامع علمی و پژوهشی کشور و جوانان متخصص ایرانی برداشته شده و در سال آینده این موضوع یکی از هدف‌‌های اصلی ما خواهد بود.
  • مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بیان کرد: تولید صادرات‌محور یک اصل اساسی در صنایع خودروسازی جهانی است و ما نیز قصد داریم محصولاتی را طراحی و تولید کنیم که از نظر کیفی توان رقابت‌پذیری مناسب داشته باشد.
  • سلیمانی در پایان با بیان این‌که گروه خودروسازی سایپا در زمینه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدامات بزرگی را به‌ اجرا درآورده است، افزود: فروش دارایی‌های مازاد باهدف چابک‌سازی، کاهش هزینه‌های تولید محصول، اجرای سیاست‌های نوین بهره‌وری، ارتقای مهارت کارکنان و استفاده حداکثری از توان قطعه‌سازان ایرانی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که صورت گرفته و ادامه خواهد یافت.

بورس تهران   خساپا   سایپا   سلیمانی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70