۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

همۀ اهداف تولیدی فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۷ محقق خواهد شد

همۀ اهداف تولیدی فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۷ محقق خواهد شد
کد: 33954   تاریخ انتشار :۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۰

معاون بهرهبرداری فولاد مبارکه یکی از برنامههای اصلی فولاد مبارکه در سال آتی را تمرکز بر تولید محصولات ویژۀ موردنیاز صنایع نفت و گاز و محیط گاز ترش، افزایش تولید محصولات گرم با ضخامت کمتر از ۲ میلیمتر و محصولات موردنیاز صنایع خودروسازی اعلام کرد.

  • به گزارش TSEpress مختار بخشیان با اشاره به اینکه تولید گندله در سال جاری با ۲.۷ درصد افزایش نسبتبه برنامه، به ۷ میلیون و ۵۰۰هزار تن خواهد رسید، ادامه داد: تولید کلاف گرم از مرز ۶ میلیون و ۴۰۰هزار تن خواهد گذشت که این میزان تولید از برنامۀ هدفگذاری شده بیشتر است.وی پیشبینی تولید محصولات سرد و پوششدار تا پایان سال جاری را ۱میلیون و ۵۵۵هزار تن و ۴درصد فراتر از برنامه اعلام و اضافه کرد: شرکت فولاد مبارکه این قابلیت را دارد تا نسبتبه ظرفیت و نیاز بازار در سال آینده نیز رشد تولید داشته باشد.
  • معاون بهرهبرداری فولاد مبارکه یکی از برنامههای اصلی فولاد مبارکه در سال آتی را تمرکز بر تولید محصولات ویژۀ موردنیاز صنایع نفت و گاز و محیط گاز ترش، افزایش تولید محصولات گرم با ضخامت کمتر از ۲ میلیمتر و محصولات موردنیاز صنایع خودروسازی اعلام کرد.وی گفت: در سال جاری تولید ۵ نوع محصول جدید و با ارزشافزودۀ بالاتر در دستور کار قرار گرفت و یکی از محصولات بسیار راهبردی و مهم که هماکنون هم در حال تولید آزمایشی است، محصولات مورداستفاده در محیط گاز ترش و تولید لولههای انتقال نفت و گاز است. مختار بخشیان خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه تاکنون بهجز محصولات مذکور، سفارشهای ویژۀ دیگری ازجمله تولید ورق موردنیاز لولههای انتقال گاز شیرین، انتقالات سیالات و آب را نیز دریافت کرده که پس از تولید، آنها را به مشتریان تحویل داده است. معاون بهرهبرداری شرکت فولاد مبارکه گفت: سال آینده بهمنظور تأمین حداکثری نیاز  بازار داخل، شرکت فولاد مبارکه تولید ۷۰۰هزار تن اسلب و ۶میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصولات گرم، سرد و پوششدار را هدفگذاری کرده است. وی در همین راستا از تلاش تمامی کارکنان نواحی و خطوط تولید شرکت و همچنین از پیمانکاران و تأمین کنندگان  تشکر و قدردانی کرد.

بورس تهران   فولاد   فولاد مبارکه اصفهان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70