۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

عبور تولید روزانه ایران خودرو از مرز ۲۱۰۰ دستگاه خودرو

عبور تولید روزانه ایران خودرو از مرز ۲۱۰۰ دستگاه خودرو
کد: 33966   تاریخ انتشار :۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۳

با رونق تولیددر زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو، تعداد تولید روزانه این خودروساز در روز چهارم اسفندماه از مرز دوهزار و ۱۰۰ دستگاه عبور کرد.

به گزارش TSEpress با حمایت های صورت گرفته از سوی دولت و رونق دوباره خطوط تولید سازندگان، گروه صنعتی ایران خودرو موفق به افزایش تیراژ روزانه و تولید دوهزار و۱۹۱ستگاه خودرو در چهارم اسفندماه شد.  
  • برمبنای این گزارش، تمامی تلاش مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو حفظ عدد تولید بالاتر از دوهزار دستگاه روزانه است.
  • در حوزه فروش نیز متناسب با افزایش تیراژ تولید و به محض تجاری شدن، خودروها تحویل مشتریان می شود و در روزهای اخیر تعداد قابل توجهی از محصولات ایران خودرو وارد بازار شده است.
  • همچنین، فروش فوری روزانه محصولات ایران خودرو نیز براساس مجوزهای لازم صورت می گیرد که این اقدام نیز در مسیر دستیابی به نقطه تعادل در بازار آزاد ادامه خواهد داشت.
  • درحال حاضر تسهیلات اختصاص یافته به قطعه سازان از سوی دولت، درحال طی مراحل اجرایی است که با تحقق آن و تزریق نقدینگی بیشتر، وضعیت تولید در زنجیره ارزش خودرو روز به روز بهبود خواهد یافت.
  • با ادامه روال کنونی و بهبود شرایط تولید در روزهای آینده، پیش بینی می شود تا پایان سال اهداف تعیین شده تولید محقق شده و نیاز بازار در روزهای پایانی سال تامین شود.

ایران خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70