۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 26 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تولید در سایپا در وقت‌های تلف شده!

تولید در سایپا در وقت‌های تلف شده!
کد: 34198   تاریخ انتشار :۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۵

خطوط تولید سایپا در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته، فعال خواهند بود.

به گزارش TSEpress برنامه افزایش تولید سایپا در هفته‌های اخیر وارد فاز تازه‌ای شده و در روزهای تعطیل آخر هفته نیز، کارکنان این شرکت برای دستیابی به اهداف تولیدی خود، در محل کار حاضر خواهند شد.

  • پس از ماه‌ها رکود تولید که به‌دلیل تحریم‌ها، کمبود نقدینگی، تعطیلی خطوط قطعه‌سازان و برخی سوء مدیریت‌ها ایجاد شده بود، خطوط تولید سایپا چند هفته‌ای است در روزهای تعطیل آخر هفته نیز متوقف نشده و به فعالیت خود مانند روزهای کاری عادی ادامه می‌دهد؛ به‌طوری که تولید روزانه این شرکت از مرز ۲ هزار ۲۰۰ دستگاه در روز عبور کرده است.
  • بر همین اساس، قرار است کارکنان این شرکت در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته مانند چند هفته گذشته، در محل کار حضور داشته باشند تا روند بهبود تولید خودرو را که از اوایل بهمن‌ماه در سایپا آغاز شده، ادامه دهند و بنابر اعلام قبلی مدیران این شرکت، تولید روزانه سایپا را به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه برسانند.
  • افزایش تولید خودرو در سایپا چندهفته‌ای است که موجب شتاب در تحویل خودروهای معوقه مشتریان و همین‌طور اجرای موفقیت‌آمیز طرح فروش فوری محصولات این شرکت شده و قیمت این خودروها را در بازار تاحدودی کاهش داده است.

بورس تهران   تولید ویژه   خساپا   سایپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.