۵ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 24 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

راه‌اندازی واحد به واحد پتروشیمی لردگان

راه‌اندازی واحد به واحد پتروشیمی لردگان
کد: 34212   تاریخ انتشار :۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۸

اولین پمپ‌های آب‌گیری طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی لردگان در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش TSEpress در شرایط فعلی پیشرفت ساخت طرح جدید اوره و آمونیاک پتروشیمی لردگان از مرز ۹۰ درصد عبور کرده و پیش بینی می شود تولید تجاری اوره و آمونیاک از این طرح پتروشیمیایی از سال ۹۸ آغاز شود.
  • بر این اساس راه اندازی واحد به واحد این طرح جدید پتروشیمیایی کشور آغاز شده به طوری که بعد از اجرا و راه‌اندازی طرح تبدیل برق ۶۳ به ۲۰ کیلوولت با بکارگیری ترانس‌های کاهش دهنده، اولین پمپ‌های پتروشیمی لردگان درآبگیر درمدار بهره‌برداری قرار گرفته است.
  • پتروشیمی لردگان، اعلام کرد: با شروع به کار این پمپ از مخازن آب پتروشیمی لردگان آبگیری شد ضمن آنکه پمپ‌های قوی باتحمل فشار خط لوله ۴ کیلومتری انتقال آب به قطر ۳۲ اینچ مخازن این طرح را آبگیری می‌کند.
  • طرح پتروشیمی لردگان با سرمایه گذاری ۵۰۲ میلیون یورویی و از محل بازگشایی خط اعتباری چین اجرایی شده و لایسنس آمونیاک پتروشیمی لردگان از شرکت آمونیا کازاله سوئیس خریداری شده و دانش فنی تولید اوره هم از شرکت استامی کربن هلند تامین شده که از آخرین تکنولوژی‌های مربوطه بوده و به لحاظ محیط زیستی شرایط خوبی دارد و حداقل آلودگی را خواهد داشت.
  • طرح پتروشیمی لردگان برای تولید یک میلیون و ۶۵۰میلیون تن اوره طراحی و در دست اجرا است، یعنی خوراک طرح گاز طبیعی است که در واحد آمونیاک با ظرفیت تولید روزانه ۲۰۵۰ تن محصول تولید کرده و سپس محصول تولیدی آمونیاک با ظرفیت ۳۲۵۰ تن در روز به اوره تبدیل خواهد شد.
  • پیش بینی می‌شود پس از تامین خوراک تولید اوره، سالانه حدود ۷۰ هزار تن آمونیاک تولیدی مازاد قابل فروش باشد اما مابقی آمونیاک تولیدی صرف تولید محصول نهایی اوره خواهد شد.

پتروشیمی   پتروشیمی لردگان   شلرد   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219