۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

رشد ۸ درصدی تولید محصولات فولادی

رشد ۸ درصدی تولید محصولات فولادی
کد: 34244   تاریخ انتشار :۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۰

برپایه آمارهای انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، از آغاز امسال تا پایان بهمن ماه ۱۹ میلیون و ۶۰۴ هزار تن انواع محصولات فولادی در کشور تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد نشان می دهد.

  • به گزارش TSEpress آمارهای تولید گویای آن است که رشد تولید فولاد میانی در این مدت ۱۳ درصد بوده است؛ به طوری که ۱۲ میلیون و ۹۵۸ هزار تن بیلت و بلوم و ۹ میلیون و ۷۳۸ هزار تن اسلب توسط فولادسازان تولید شد. در بین محصولات فولادی، تولید ورق گرم به هفت میلیون و ۲۷۷ هزار تن و میلگرد به هفت میلیون و ۱۰۲ هزار تن رسید که به ترتیب رشد سه درصدی و ۲۴ درصدی نسبت به ۱۱ ماهه سال ۹۶ داشتند.
  • در ۱۱ ماه امسال تولید ورق سرد با رشد ۹ درصدی ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار تن شد و ورق پوششدار با افت ۹ درصدی یک میلیون و ۲۷۲ هزار تن را به ثبت رساند. برپایه این آمارها، تولید آهن اسفنجی ایران از آغاز امسال تا پایان بهمن ماه با رشد ۱۹ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال از ۲۰ میلیون و ۴۸۴ هزار تن به ۲۴ میلیون و ۳۰۳ هزار تن رسید.
  • آمارهای منتشره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نشان می دهد در ۱۰ ماهه ۹۷ تولید کل محصولات فولادی با هفت درصد رشد در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۶ به ۱۷ میلیون و ۵۷۲ هزار تن رسید.

بازار سرمایه   بورس تهران   فولادسازان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70