۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 27 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تامین سیمانی‌هایش را برای کمک به سیل‌زدگان بسیج کرد

تامین سیمانی‌هایش را برای کمک به سیل‌زدگان بسیج کرد
کد: 34374   تاریخ انتشار :۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۴۹

به دستور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین کلیه واحدهای سیمانی تابعه از ابتدای بارندگی‌ها در کنار سایر دستگاه‌ها با همه امکانات به ویژه با به کارگیری ماشین‌آلات سنگین و سبک درحال کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده هستند.

به گزارش TSEpress به نقل از روابط عمومی هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین، با توجه به وجود کارخانه سیمان فیروزآباد در یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز استان فارس، از سوی شرکت سیمان فارس نو که از شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین وابسته به شستا است، تدابیری فوری اتخاذ شد.
  • این شرکت همزمان در اولین ساعات بارندگی (دوشنبه) با هماهنگی کامل صورت گرفته با مسئولان محلی، پلیس راهور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص خدمات، پذیرایی و ماشین‌آلات سنگین و لودرهاى امدادرسانی شرکت فعال شده است. همچنین اطلاع‌رسانی و هماهنگی‌های لازم در جهت اسکان مسافران نوروزی حاضر در این محور مواصلاتی با امدادرسانی‌های گروهی و مردمی در مناطق همجوار کارخانه انجام شده است.
  • شرکت سیمان فارس نیز با توجه به استقرار در نزدیک محل وقوع سیل در شهر شیراز از نخستین دقایق بروز این حادثه با همه توان و تلاش شبانه‌روزی مدیران و پرسنل شرکت در آماده‌باش کامل بوده است. اکیپ‌های امدادی با تجهیزات کامل شامل لودر ،کامیون و خودروهای کشنده و وسایل ارتباطی از ساعات اولیه روز گذشته به حالت آماده‌باش در آمده و تاکنون مشغول عملیات امدادرسانی و نجات اتومبیل های گرفتار در سیلاب هستند.
  • اکیپ امدادی سیمان فارس از صبح امروز با همکاری شهرداری شیراز ، مسیر کمربندی جنوب غرب شیراز از ناحیه بلوار ایمان جنوبی که دچار آب گرفتگی شدید بود را بازگشایی و با هدایت سیلاب به گود خاکی، مسیر حرکت ازجنوب غرب به سمت جاده بوشهر را بازگشایی کرد.
  • همچنین پیرو تشکیل ستاد بحران در شهرستان دورود از روز گذشته تمامی ماشین‌آلات و رانندگان شرکت سیمان دورود به حالت آماده‌باش در آمده و صبح امروز با اعلام نماینده ستاد بحران لودر، بیل مکانیکی، مینی لودر و بولدوزر شرکت به نقاط مشخص شده اعزام شده‌اند.
  • بر اساس این گزارش، شرکت‌های سیمانی خوزستان، بهبهان، صوفیان، ارومیه، خزر، قاین، غرب، بجنورد، شاهرود، آبیک، سفید نی‌ریز ، زنجان، ساوه و خاش با همه امکانات آماده کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده هستند.

سیمان   صنعت سیمان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.