۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 27 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ذوب‌آهن اصفهان به دنبال کاهش زیان انباشته

ذوب‌آهن اصفهان به دنبال کاهش زیان انباشته
کد: 34397   تاریخ انتشار :۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۴

مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در آغازین روزهای سال جدید "سال رونق تولید" ، و به منظور بهره مندی از رهنمودهای ارزشمند آیات عظام ، بطور جداگانه با آیت ا...العظمی مظاهری رییس حوزه علمیه و آیت ا... طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش TSEpress مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدارها ، گزارشی از عملکرد این شرکت در سال ۹۷ ارائه نمود و  گفت : در سال گذشته با وجود مشکلات مختلف از جمله عدم دسترسی به مواد اولیه به ویژه سنگ آهن ، بحران کم آبی ، اعتصاب کامیون داران و غیره ، این شرکت موفق به ثبت رکورد تولید با دوکوره بلند شد . تولید ذوب آهن اصفهان در سال گذشته ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن بود که باید به ۴ میلیون تن برسد.

  • مهندس یزدی زاده افزود : سال گذشته سود عملیاتی خوبی داشتیم اما بخشی از آن را جهت سود تسهیلات به بانک ها پرداخت کردیم.  تلاش می کنیم تا پایان امسال ، زیان انباشته را به حد اقل برسانیم که قطعاً در بازار سرمایه اهمیت بسیاری دارد و موجب تقویت جایگاه ذوب آهن در این بازار می شود .
  • وی با اشاره به دستاوردهای ذوب آهن در زمینه تولید محصولات جدید در سال گذشته از جمله انواع ریل مانند ریل مترو و تیرآهنH300گفت : امیدوارم در سال جاری با همت پولاد مردان ذوب آهن اصفهان ، این شرکت در امر رونق تولید پیشتاز باشد .

بورس تهران   ذوب   ذوب آهن اصفهان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.