۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تشریح سیاست ها و برنامه های پست بانک

تشریح سیاست ها و برنامه های پست بانک
کد: 34913   تاریخ انتشار :۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۳

دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران در گردهمائی مدیران این بانک ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تبریک روز کارگر و معلم، کار و تولید و تعلیم و تربیت را اساس توسعه کشور دانست و گفت: پست بانک به عنوان بانک توسعه ای تخصصی حوزه فناوری اطلاعات در مسیر توسعه کشور نقش موثری ایفا کرده و باید در ادامه این مسیر درراستای اعتلای اقتصاد کشور گام های مثبتی برداریم.

  • به گزارش TSEpress روابط عمومی پست بانک ایران: شیری اظهارداشت: هدفمند بودن و برنامه محوری شرط اساسی موفقیت است و واحدهای ستادی و اجرائی باید درراستای برنامه های تدوین شده بانک حرکت کنند. وی تصریح کرد: برنامه ها و استراتژی های بلندمدت و کوتاه مدت براساس ظرفیت های موجود و وضعیت اقتصاد کشور طراحی و به مجموعه بانک ابلاغ می شود.
  • مدیرعامل تاکید کرد: نقش و اثرگذاری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در اقتصاد کشور با سرعت مضاعفی درحال رشد و افزایش است که سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات مطمئن ترین سرمایه گذاری در اقتصادهای نوین دنیاست.
  • دکتر شیری در ادامه ضمن تشریح عملکرد بانک در بخش های مختلف بیان داشت: تاثیرگذاری حوزه های IT و ICT بر تمام بخش های اقتصادی بطور لحظه ای درحال افزایش است و این وضعیت نویددهنده آینده ای روشن برای پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی این حوزه است.
  • وی افزود: میزان مشارکت اقتصادی در حوزه روستا بسیار بیشتر از شهرها می باشد و حضور پست بانک ایران در این مناطق فرصت مناسبی برای افزایش سهم بانک از بازار در روستاهاست که این بازار به صورت انحصاری دراختیار این بانک است.
  • دکتر شیری مطرح کرد: ما به عنوان بانک دولتی علاوه بر ارائه خدمات به مناطق روستائی برای جذب منابع موجود در این مناطق باید برنامه ریزی کنیم. مدیرعامل پست بانک ایران عنوان کرد: ما بعنوان یک بنگاه اقتصادی باید در راستای منافع ملی و سیاست های دولت گام برداریم و از این فرصت استفاده کرده و بعنوان بانک دولتی بدنبال حداکثر کردن سود سهامداران خود باید باشیم.
  • وی افزود: ظرفیت بخش و فعالان حوزه فناوری اطلاعات، تسهیلات صندوق توسعه ملی و اعتبارات دولتی تخصصی برای توسعه روستاها سه فرصت ارزشمند برای تحقق اهداف سپرده ای و درآمدی پست بانک ایران است و واحدهای ستادی و اجرای باید راهکارهای استفاده از این فرصت ها را شناسایی و اجرا کنند. دکتر شیری حفظ رضایت مردم از خدمات پست بانک ایران را بسیار ضروری دانست و گفت: نظارت و مراقبت مستمر بر سرویس دهی مناسب ابزار الکترونیکی بویژه خودپردازها باید بطور مستمر توسط شعب پیگیری شود.
مدیرعامل پست بانک ایران افزود: درحال حاضر ۹ درصد کارتخوان(دستگاه pos) شبکه بانکی کشور دراختیار این بانک است که این تعداد به دلیل گستردگی نقاط تماس بوده اما مهم این است که خدمات دهی و درآمدزائی این دستگاه ها مناسب تامین شود. مدیرعامل پست بانک ایران در ادامه سخنان خود افزود: درحال حاضر ۹ درصد کارتخوان(دستگاه pos) شبکه بانکی کشور در اختیار پست بانک است که این تعداد به دلیل گستردگی نقاط تماس بانک است اما مهم این است که خدمات دهی و درآمدزائی این دستگاه ها تامین شود. شیری ضمن ارائه توصیه ها و رهنمودهای لازم، خواستار پیگیری اجرای برنامه ها و تحقق اهداف بانک شد و بر انجام تمامی امور درقالب برنامه ها تاکید کرد. وی نظارت مستمر بر فعالیت باجه ها را ضروری دانست و افزود: برای رعایت عدالت منابعی که در هر منطقه جذب می شود باید در همان منطقه مصرف شود. شیری درپایان پیگیری اقدامات را ضروری دانست و بر ایجاد خدمات جدید برای جذب منابع و بازاریابی متمرکز تاکید کرد.

بانک مرکزی   بورس تهران   پست بانک   وپست   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70