۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

برنامه جامع افزایش تولید در زامیاد و تنوع بخشی محصولات

برنامه جامع افزایش تولید در زامیاد و تنوع بخشی محصولات
کد: 35082   تاریخ انتشار :۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰

زامیاد هم راستا با برنامه جامع تولید در گروه خودروسازی سایپا و با هدف افزایش و تنوع بخشی در انواع محصولات خود در سال" رونق تولید" برنامه ها و پروژه های متعددی را در حوزه های مختلف مرتبط با تولید در دستور کار دارد؛ پروژه هایی که می تواند علاوه بر افزایش تولید و سبد محصولات زامیاد، شکوفایی صنعت خودرو را به دنبال داشته باشد.

  • دو پروژه ای که در راستای افزایش تولید و ارتقا کیفیت محصولات در شرکت زامیاد به بهره برداری رسیده است:
  • سیستم آنلاین تابلوهای گروه‌های خودگردان تولید به بهره‌برداری رسید: امین مهدوی سرپرست ریاست راه تولید شرکت زامیاد با اعلام راه‌اندازی سیستم آنلاین تابلوهای گروه‌های خودگردان تولید در شرکت زامیاد اظهار داشت: در راستای پیاده‌سازی و اجرای نظام سیستم مدیریت کارخانه در شرکت زامیاد و به ‌منظور ارتقاء بهره‌وری سازمانی، از ابتدای مهرماه سال ۱۳۹۷، ۴۰ گروه خودگردان EWT)Elementary Working Team) به همت مدیران، روسا و کلیه کارکنان تولید شروع به فعالیت نموده‌اند. سرپرست ریاست راه تولید افزود: به ‌منظور بررسی هرچه بهتر عملکرد گروه‌های خودگردان، سیستم مکانیزه و آنلاین ارزیابی EWT)) تهیه و با هماهنگی و پیگیری‌های معاونین محترم تولید، طرح‌وبرنامه و اداره پایش و ارزیابی فرآیندها، این بستر در شرکت زامیاد اجرایی گردید که جهت اطلاع‌ رسانی و شفافیت سازمانی، گروه‌های خودگردان می‌توانند نتایج ارزیابی‌های دوره‌های مختلف را به‌صورت آنلاین در سیستم داشبورد شرکت زامیاد که از طریق فضای اینترانت شرکت زامیاد قابل‌دسترس است، مشاهده نمایند. مهدوی تشریح کرد: ۴۰ گروه خودگردان با محوریت معاونت تولید شرکت زامیاد در بخش‌های مدیریت بدنه، رنگ و مونتاژ مشغول به فعالیت بوده که در راستای اجرای این فرآیند، شاخصه‌هایی همچون: سازمان‌دهی، کنترل محصول نامنطبق، واکنش سریع (QRSI)، استانداردسازی و ارتقای مهارت کارکنان (ILU) در ارزیابی ها مدنظر قرارگرفته است. سرپرست ریاست راه تولید شرکت زامیاد خاطر نشان ساخت: با موافقت مدیریت محترم عامل و به‌ منظور ارتقای سطح انگیزش کارکنان، پس از هر دوره ارزیابی از گروه‌های برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.
  • پروژه بارانداز شرکت زامیاد با صرفه جویی حدود یک میلیارد تومانی در سال به بهره برداری رسید: با توجه به استراتژی شرکت زامیاد مبنی بر استفاده از دانش و تخصص نیروهای داخلی در اجرای پروژه های توسعه ای و زیربنایی و به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند تولید، پروژه بارانداز شرکت زامیاد با هدف کاهش هزینه تخلیه بار و بارگیری اتاق های خودرو "ریچ" و صرفه جویی حدود یک میلیارد تومانی در سال به بهره برداری رسید. به موجب این گزارش، در این پروژه که با همت متخصصین مدیریت توسعه و نگهداری تاسیسات و ساختمانی شرکت زامیاد طرح ریزی و عملیاتی گردید، گودبرداری، آرماتور بندی، اجرای سازه نگهبان، اجرای دیوار حائل و سازه‌ی بتنی، جابجایی داربست انبار ریچ، اجرای بتن و ... با استفاده از توان و دانش متخصصان نیروهای داخلی سازمان به انجام رسید. از ویژگی مهم راه اندازی این پروژه مهم می توان به بی‌نیازی در استفاده از جرثقیل جهت تخیله و بارگیری از انبار ریچ اشاره کرد. همچنین در طراحی سازه بتنی کف و دیوار بار انداز که به صورت قابی U شکل می باشد، جهت نگهداری بار جانبی خاک و بارهای ترافیکی بالای گود به میزان ۴ تن بر متر مربع طراحی و اجرا شده است.

بورس تهران   زامیاد   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70