۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

دلایل سه گانه بنیادی رشد سهام گروه خودرویی

دلایل سه گانه بنیادی رشد سهام گروه خودرویی
کد: 35424   تاریخ انتشار :۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱

سهام گروه خودرویی در ۳ روز مورد معامله جهش قیمتی را تجربه کرد که به گفته کارشناسان این حوزه کاهش قیمت ارز، کاهش قیمت گروه فلزات در کنار افزایش قیمت محصولات نسبت به سال گذشته از جمله دلایل رشد این گروه بوده است.

به گزارش TSEpress، بررسی گروه خودرویی در روزهای اخیر نشان از رشد کلی نمادهای این گروه دارد که از کارشناسان دلایل این جهش قیمتی را ریشه در عواملی همچون کاهش قیمت ارز و کاهش قیمت گروه فلزات می دانند.
  • در همین راستا، دارابی کارشناس بازار بورس گفت: در هفته جاری در گروه خودرویی به ویژه نماد گروه سایپا شاهد شکل‌گیری صف خرید بودیم که این رشد به دلایل افزایش قیمت‌ها و کاهش قیمت گروه فلزات بوده که باعث کاهش هزینه‌های تولید شده و در نهایت انتظار می رود هزینه نهایی آنها کاهش یابد.
  • وی افزود: در شرایطی که بازارهای جهانی رو به کاهش حرکت می کنند، شرکت‌های مصرف کننده گروه فلزی منفعت بیشتری به دست می‌آورند و در حال حاضر این دو عامل باعث توجه سرمایه‌گذاران به گروه خودرویی شده، هر چند این گروه مدت‌ها قیمت سهامشان ثابت بوده هم اکنون فرصت مناسبی برای رشد خواهد بود.
  • این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: کاهش قیمت ارز نیز تا حدودی در تغییرات به وجود آمده تاثیرگذار است.

بورس تهران   خساپا   گروه خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70