۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

توافق مهم "ومعادن" با ایمیدرو

توافق مهم
کد: 35441   تاریخ انتشار :۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳

شرکت فولادی و معدنی بزرگ برای توسعه اکتشافات به کمک دولت می آیند.

  • به گزارش TSEpress عزیزاله. عصاری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات گفت: با توجه به تولید ۵۵میلیون تن فولاد در افق ۱۴۰۴ به نظر می رسد برای تامین سنگ آهن نیازمند اکتشافات جدید هستیم ،بنابراین شرکت سرمایه گذاری معادن و فلزات با تشکیل کنسرسیومی متشکل از ۱۲شرکت بزرگ معدنی و فولادی با هدف کشف و شناسایی ذخایر آهنی و پلی متال بزودی آغاز به کار خواهد کرد.
  • وی تصریح کرد:سیاست ایمیدرو حمایت قاطع از این کنسرسیوم با همکاری دولت و بخش خصوصی است.
  • عصاری افزود:بتازگی جلسه ای مشترک با دکتر غریب پور رییس سازمان ایمیدرو و مهندس جعفری مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی برای واگذاری پهنه های اکتشافی با حداقل بوروکراسی و بدون مزایده به این کنسرسیوم اکتشافی برگزار شد ،که امیدواریم وزارت صمت در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد.
  • وی خاطر نشان کرد:حمایت دولت از کنسرسیوم یک فرصت طلایی برای اکتشافات کشور محسوب می شود چرا که متقاعد کردن، شرکت های نظیر ،ذوب آهن اصفهان ،فولادمبارکه اصفهان ،میدکو ،سرمایه گذاری غدیر ،گلکهر ،گهر زمین ،چادرملو و فولاد خوزستان و …برای حضور دراین کنسرسیوم بسیار دشوار بود که شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات این مهم را بخوبی انجام داد.
  • عصاری در پایان گفت:شرکت سرمایه گذاری معادن و فلزات انتظار دارد تا وزارت صمت پهنه های اکتشافی را بدون مزایده به کنسرسیوم اکتشافی واگذار کند.

بورس تهران   توسعه فلزات و معادن   ومعادن   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70