۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

هدف صادرات یک میلیون و ۵۰ هزار تنی ذوب آهن اصفهان

هدف صادرات یک میلیون و ۵۰ هزار تنی ذوب آهن اصفهان
کد: 35548   تاریخ انتشار :۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۱

مهندس یزدی زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان دربرنامه زنده‌رود شبکه اصفهان گفت : این شرکت در سال گذشته رکورد جدیدی در تولید با دو کوره بلند ثبت کرد و از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل  ، رشد قابل توجهی در تولید داشتیم .

به گزارش TSEpress وی افزود : برنامه امسال ذوب آهن دستیابی به تولید بیش از ۳  میلیون تن است و تا کنون طبق برنامه پیش رفته ایم .

  • مهندس یزدی زاده با اشاره به کاهش مصرف آب در این شرکت گفت : در مصرف آب خام با اقدامات گسترده ، صرفه جویی کردیم و علاوه بر آن بازچرخانی آب نیز صورت گرفت و از پساب شهرهای اطراف نیز استفاده می کنیم که حاصل آن کاهش شدید برداشت آب از زاینده رود است و سال گذشته تنها ۴۰ درصد دیماند خود از این رودخانه را استفاده کردیم .با این اقدامات ،  ظرف ۴ سال آینده کمترین برداشت آب از زاینده رود را خواهیم  داشت .
  • مدیرعامل شرکت به موفقیت های باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز اشاره نمود و گفت : این باشگاه بخشی از برند معتبر ذوب آهن است و خدمات بسیاری به ورزش کشور نموده است.امیدوارم تیم فوتبال ذوب آهن که پرچم ایران را در باشگاههای آسیا برافراشته است ، به مراحل بالاتر صعود کند .
  • وی به محصولات جدید ذوب آهن و دستاوردهای ماندگار این شرکت در دوران تحریم اشاره کرد و گفت : بیش از ۱۲۰ سال است که دارای حمل و نقل ریلی هستم اما همواره وارد کننده ریل بودیم . ذوب آهن اصفهان ، این معضل تاریخی را در زمانی که با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم ، رفع نمود و حالا قطار ها در مسیرهای بین شهری و مترو می توانند بر روی ریل ایرانی تردد کنند

بورس تهران   ذوب   ذوب آهن اصفهان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70