۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

قاسم هم تجدید دارد؟

قاسم هم تجدید دارد؟
کد: 35653   تاریخ انتشار :۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۱

معاونت مالی شرکت قاسم ایران: با بررسی همه جوانب این موضوع درصورتی‌که به این نتیجه برسیم که تجدید ارزیابی دارایی‌ها انجام شود به‌طورقطع از مراجع قانونی آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد

به گزارش TSEpress عباس درفشی، معاونت مالی شرکت قاسم ایران در گفت‌وگو با همفکران در پاسخ به این پرسش که با توجه به تصویب قانون معافیت مالیاتی همه شرکت‌های بازار سرمایه برای افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی‌ها، آیا این شرکت برنامه‌ای برای افزایش سرمایه از این موضوع دارد، گفت: فعلاً مجموعه قاسم ایران و سایر شرکت‌های زیرمجموعه‌اش برنامه‌ای برای افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی‌ها ندارد.
  • وی در ادامه گفت: با بررسی همه جوانب این موضوع درصورتی‌که به این نتیجه برسیم که تجدید ارزیابی دارایی‌ها انجام شود به‌طورقطع از مراجع قانونی آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد اما فعلاً برنامه‌ای برای این موضوع وجود ندارد.
  • سهام شرکت قاسم ایران با نماد قاسم در بازار دوم فرابورس معامله می‌شود. این نماد ماه گذشته مجمع سالیانه خود را برگزار و سود نقدی ۳۲۰ ریالی تقسیم کرد. سهم در یک ماه گذشته ۱۸ درصد بازدهی داده است.

بورس تهران   شرکت قاسم ایران   قاسم   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70