۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

یک خبر خوب دیگر برای قاسم و مینو

یک خبر خوب دیگر برای قاسم و مینو
کد: 35773   تاریخ انتشار :۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۲

شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی مینو با هدف تولید، انتقال دانش فنی و صادرات داروهای جدید و پر مصرف درمان صرع در جهان، قراردادی را با شرکت معتبر دسیتین آلمان منعقد کرد.

  • گروه صنعتی مینو؛ شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی مینو، با اتکا به سابقه طولانی در تولید محصولات با کیفیت و تحت لیسانس شرکتهای معتبر اروپایی، از جمله سابقه بیش از ۸ سال تولید موفق داروی ضد صرع سدیم والپروات ۲۰۰ با نام تجاری Orlept، تحت لیسانس شرکت معتبر آلمانی Desitin، توانست برگ زرین دیگری به لوح افتخارات خود اضافه کند.
  • شرکت Desitin یکی از شرکتهای برند خوشنام آلمانی در حوزه تولید و فروش تخصصی داروهای ضد صرع در اروپا می باشد که در این خصوص دارای سابقه ۱۰۰ سال فعالیت و درخشندگی است.
  • طی رایزنی های دکتر امجدی نیک مدیر عامل شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی مینو، این شرکت موفق شد با وجود شرایط سخت تحریم های جهانی علیه ایران حتی در خصوص واردات داروهای ساخته شده، قراردادی فراتر از واردات دارو، یعنی انتقال دانش فنی و تولید تحت لیسانس (همان فرمول و برند داروی آلمانی) ۲ محصول دیگر را بدون پرداخت وجه و حتی علاوه بر فروش در ایران، مجوز صادرات به کشورهای عراق و افغانستان را با شرکت Desitin منعقد نماید.
  • داروهای مورد توافق از داروهای جدید و پر مصرف درمان صرع در جهان با فرمولاسیون و شکل دارویی نوین می باشندکه تا کنون با این شکل در ایران موجود نبوده است، اسامی آن به شرح زیر می باشد:
  • ۱-    قرص آهسته رهش اکس کاربازپین در دوزهای ۱۵۰ و ۳۰۰ میلی گرم
  • ۲-    ساشه گرانولی لوتیراستام در دوزهای ۲۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ میلی گرم
  • طبق آمار منتشر شده، بیش از یک میلیون نفر در کشور مبتلا به صرع هستند و بررسی ها و تحقیقات نشان می دهد که آمار صرع در ایران ۵/۲ برابر کشورهای اروپایی و حتی برخی از کشورهای منطقه می باشد.
  • با توجه به آنکه در کشورهای اروپایی و آمریکایی هزینه زیادی صرف تحقیقات و درمان بیماران مبتلا به صرع می شود، امید است تلاشهای خالصانه شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی مینو جهت کمک به پیشرفت در حوزه صنعت دارویی و تلاش برای افزودن و انتقال دانش و تکنولوژی از شرکتهای معتبر اروپایی به کشور عزیزمان و همچنین استفاده از روشهای درمانی جدید در کمک به بیماران و جامعه پزشکی، مثمر ثمر واقع گردد.
 

بورس تهران   غصینو   قاسم   قاسم ایران   مینو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70