۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مپنا برنده مناقصه نیروگاه کازرون شد

مپنا برنده مناقصه نیروگاه کازرون شد
کد: 36018   تاریخ انتشار :۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۰

نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون مشتمل بر شش واحد گازی و سه واحد بخار و در مجموع با ۱۳۷۳ مگاوات بزرگترین نیروگاه استان فارس بوده و در مسیر شیراز به کازرون، هفت کیلومتری شهرستان کازرون مستقر است.

  • به گزارش TsePress مناقصه بهره‌برداری، نگهداری، تعمیرات و تأمین قطعات نیروگاه کازرون به مدت شش سال و از ابتدای مرداد ماه سال ۱۳۹۸ به شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا (O&M) به نمایندگی از گروه مپنا ابلاغ شده است.
  • نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون مشتمل بر شش واحد گازی و سه واحد بخار و در مجموع با ۱۳۷۳ مگاوات بزرگترین نیروگاه استان فارس بوده و در مسیر شیراز به کازرون، هفت کیلومتری شهرستان کازرون مستقر است.
  • مالک نیروگاه شرکت آینده‌نگر مهر است و در مناقصه اخیر، شرکت O&M مپنا حائز بالاترین امتیاز فنی با کمترین قیمت به عنوان برنده مناقصه اعلام شد.
  • محدوده قرارداد، شامل بهره‌برداری، نگهداری، تعمیرات و تأمین قطعات و مدت زمان بهره‌برداری در قرارداد شش سال است.
  • نیروگاه کازرون دارای ۳ بلوک ترکیبی است که دو بلوک آن دارای ۴ توربین گازی V94.2 و ۲ توربین بخار E Type و یک بلوک آن دارای دو توربین گاز و یک توربین بخار E Type است.
  • پروژه قرارداد بهره‌برداری، نگهداری، تعمیرات و تأمین قطعات نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون به کنسرسیومی متشکل از شرکت گروه مپنا و شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا به رهبری شرکت O&M ابلاغ شده و اجرا خواهد شد.

بورس تهران   رمپنا   مپنا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70