۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 26 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

یک میلیون و ۷۵۰ هزار تُن سنگ آهن به ذوب آهن اختصاص یافت

یک میلیون و ۷۵۰ هزار تُن سنگ آهن به ذوب آهن اختصاص یافت
کد: 36033   تاریخ انتشار :۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یک میلیون و ۷۵۰ هزار تُن سنگ آهن موجود در سنگ آهن مرکزی و بافق به شرکت ذوب آهن اختصاص پیدا کرد تا این شرکت در تامین مواد اولیه با مشکل مواجه نشود.

  • به گزارش TsePress محمد شریعتمداری امروز- سه شنبه- با اشاره به نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزود: در این نشست توضیحاتی درباره شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مشکل تامین مواد اولیه شرکت ذوب آهن بحث و تبادل نظر شد.
  • وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروز مقرر شد جلسه ای برای بررسی مشکلات شرکت‌های ذوب آهن و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تشکیل و مسائل مربوطه کارشناسی شود.
  • این عضو کابینه دوازدهم بیان کرد: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران باید استفاده از ظرفیت داخلی را جایگزین مراجعه به بازارهای خارجی کرده و نیازمندی‌های خود برای ساخت و تولید قطعات را از داخل تامین کند.
  • شریعتمداری درباره وضعیت تامین مواد اولیه موردنیاز ذوب آهن، عنوان کرد: با تصویب هیات وزیران علاوه بر ظرفیت‌های گذشته، یک میلیون و ۷۵۰ هزار تُن سنگ آهن موجود در سنگ آهن مرکزی و بافق به شرکت ذوب آهن اختصاص پیدا کرد تا این شرکت در تامین مواد اولیه با مشکل مواجه نشود.
  • وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تامین ذغال سنگ، ادامه داد: ذغال سنگ پرورده طبس نیز با اقدامی داخلی در مبادله سهام بین شرکت ذوب آهن و صندوق بازنشستگی فولاد، برای تامین ذغال موردنیاز شرکت ذوب آهن اختصاص داده شد.

بورس تهران   ذوب   ذوب آهن اصفهان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.