۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مذاکرات ایدرو با خودروسازان روسی

مذاکرات ایدرو با خودروسازان روسی
کد: 36076   تاریخ انتشار :۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۹

قائم مقام ایدرو با اشاره به همکاری شرکت مرسدس بنز با روسیه، تصریح کرد: با توجه به این موضوع از هر گونه همکاری با شرکتهای روسی برای نوسازی ناوگان خودروهای سنگین استقبال می کنیم.

  • به گزارش TsePress  بهزاد اعتمادی قایم مقام ایدرو در پاسخ به آخرین تفاهمات هیات صنعتی روسیه با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) در خصوص همکاری خودروسازان سنگین این کشور برای نوسازی ناوگان فرسوده تجاری ایران گفت: مذاکرات با شرکت های روسی همچنان ادامه دارد بر این اساس هم اکنون تیمی از ایدرو ( سازمان گسترش و نوسازی ) در روسیه حضور دارند. امیدواریم با راهکارهای موجود به زودی قرارداد همکاری را با خودروسازان روسی به امضاء برسانیم.
  • قائم مقام ایدرو در پایان با اشاره به همکاری شرکت مرسدس بنز با روسیه، تصریح کرد: با توجه به این موضوع از هر گونه همکاری با شرکتهای روسی برای نوسازی ناوگان خودروهای سنگین استقبال می کنیم.
  • به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اسفند ماه سال گذشته بود که قائم مقام ایدرو اعلام کرد که طرح ملی نوسازی ناوگان فرسوده تجاری کشور شامل ۲۰۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع کشنده، کامیون، کامیونت و اتوبوس های گاز سوز و بنزین سوز با دستور رئیس جمهور و محوریت این سازمان آغاز شده است.
  • طرح جایگزینی و نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری بهمن ماه سال ۹۶ با حضور رئیس جمهوری کلید خورد و مقرر گردید این طرح با تامین مالی صندوق توسعه ملی و مدیریت اجرایی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ظرف ۳ سال با جایگزینی تولیدات استاندارد داخلی عملیاتی شود اما با گذشت بیش از ۱٫۵ سال از آغاز رسمی این طرح همچنان اجرای این طرح با مشکلات و موانع جدی همراه است.
  • البته مرداد ماه سال گذشته بود که پس از وقفه طولانی که در اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل سنگین ایجاد شد صندوق توسعه ملی از وصول بیش از ۶۰۰ میلیون دلار جهت اجرای طرح های توسعه ناوگان حمل و نقل تجاری سنگین درون و برون شهری برای جایگزینی بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو عمومی تا سال ۱۳۹۹ خبر داد و به فاصله کوتاهی از این اعلام این موضوع بود که معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز از تخصیص یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون یورو برای ۳۵ هزار دستگاه خودرو مشمول طرح جایگزینی و نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری خبر داد اما شواهد حاکی از آن است که این طرح با وجود وعده های ارزی دولت و پی گیری های سازمان گسترش همچنان به دلیل مشکلات و مسائل ارزی و نقل و انتقالات پولی عملا متوقف است.

بنز   خودروسازان   نوسازی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70