۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

کارخانه فرآوری زغالسنگ طبس به بهره‌برداری رسید

کارخانه فرآوری زغالسنگ طبس به بهره‌برداری رسید
کد: 36494   تاریخ انتشار :۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷

کارخانه فرآوری زغالسنگ طبس یکشنبه با حضور مدیرعامل میدکو و تماس تلفنی با مدیرعامل بانک پاسارگاد و رییس هیأت مدیره میدکو به بهره‌برداری رسید.

  • طبق اعلام میدکو، کارخانه فرآوری زغالسنگ طبس از پروژه های شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه (ممرادکو) با ظرفیت تولید ۵۵۰ هزار تن کنسانتره زغالسنگ کک شو در سال ساخته شده و در حال حاضر با اشتغال زایی برای ۱۵۰ نفر از جوانان بومی در جهت توسعه منطقه قدم برداشته است. این کارخانه با طراحی یکی از شرکت‌های زیرمجموعه میدکو ساخته شده است.
  • پورمند، مدیرعامل شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) در این مراسم اظهار کرد: این کارخانه در ادامه زنجیره تأمین فولاد شرکت میدکو راه‌اندازی شده و بخشی از کنسانتره کک سازی شرکت فولاد زرند را تامین خواهد کرد.
  • وی افزود: پس از روشن شدن کوره شماره ۱ کارخانه پخت سنگ آهک و دولومیت و راه اندازی این پروژه در آینده ای نزدیک در راستای حفظ محیط زیست کارخانه خنک سازی کک به روش خشک (CDQ) به بهره‌برداری خواهد رسید.
  • پورمند با بیان اینکه افتتاح این پروژه‌ها باعث ثروت آفرینی در زمینه معدن و صنایع معدنی می شود افزود: تا پایان امسال کارخانه ۱.۷ میلیون تنی فولاد زرند به روش کوره بلند به بهره‌برداری خواهد رسید.

بورس تهران   زغال‌سنگ   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70