۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

سیمان غرب در پی افزایش سهم از بازار جهانی

سیمان غرب در پی افزایش سهم از بازار جهانی
کد: 36549   تاریخ انتشار :۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

بازار عراق، گرچه برای تمام کشورهای همسایه جذابیت‌هایی قابل توجهی به لحاظ اقتصادی دارد اما وضعیت رقابت برای ایران بسیار مساعدتر است. مرز مشترک خاکی، تفاهم فرهنگی، اشتراک در مذهب و مواردی از این دست، راه توسعه برای ایران و عراق را هموارکرده است.

  • به گزارش TsePress افزایش دسترسی به بازار عراق به ویژه در شرایط کنونی یکی از مواردی است که مسئولان کشوری نیز بارها بر آن تاکید کرده اند. اهمیت توسعه ارتباطات دوسویه و پیوند بیشتر درراستای بهبود شرایط در روابط اقتصادی از جمله موضوعاتی است که به عنوان پیشبرد این روابط در نظر گرفته شده است. از جمله مزیت های اقتصادی عراق برای ایران قراردادهایی است با درنظرگرفتن کاهش هزینه های حمل می تواند به هر دو کشور کمک کند. استراتژی کاهش هزینه های حمل و نقل موجب شد تا رعد حسن، مدیر عامل شرکت سیمان صفرالکیطان از کارخانه سیمان غرب بازدید کنند.
  • پیرو هماهنگی های به عمل آمده رعد حسن، مدیر عامل شرکت سیمان صفرالکیطان (واحد آسیاب سیمان در شهر بصره کشور عراق)  با میرشفیعی مدیرعامل شرکت سیمان غرب و مدیران شرکت جهت خرید کلینکر برای کارخانه آسیاب سیمان بصره وارد مذاکره شدند.

بورس   سیمان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70