۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 23 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

خریداری خط جدید تولید بیسکویت توسط صنعتی مینو

خریداری خط جدید تولید بیسکویت توسط صنعتی مینو
کد: 36702   تاریخ انتشار :۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۸

موافقت نامه خرید خط تولید بیسکویت جدید، به ارزش ۲ میلیون و ۱۳۵ هزار یورو، معادل ۲۷ میلیارد تومان برای شرکت صنعتی مینو خرمدره با هدف جایگزین کردن با یکی از خطوط فرسوده، میان مدیران گروه صنعتی مینو و شرکت NEW ERA INDUSTRIAL امضا شد.

  • به گزارش TsePress شرکت صنعتی مینو خرمدره به عنوان قطب اصلی تولیدکننده بیسکویت در ایران و خاورمیانه و از باسابقه ترین شرکت های تولیدی در صنعت شیرینی و شکلات، بر اساس مصوبه هیأت مدیره این شرکت، خرید خط جدید تولید بیسکویت با ظرفیت تولید دو و نیم تن در ساعت را از شرکت NEW ERA INDUSTRIAL به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده خطوط بیسکویت در جهان با سابقه ۶۵ ساله در حوزه تولید خط بیسکویت، در دستور کار قرار داد.
  • بر پایه این گزارش، خط تولید بیسکویت جدید، قادر به تولید انواع بیسکویت های نرم و سخت است و با ظرفیت تولید ۲۵۰۰ کیلوگرم بیسکویت در ساعت، به توانایی شرکت صنعتی مینو خرمدره در ارتقا سطح کمی و کیفی تولید انواع بیسکویت خواهد افزود. بر اساس بررسی های فنی بعمل آمده (از لحاظ کمی وکیفی تولید)، عملکرد خط جدید مشابه خط قبلی می باشد و با توجه به جایگزینی، در تعداد خطوط تولید و ظرفیت تولید قبلی و بدلیل عدم تغییر در فرمول ساخت محصول، در کیفیت محصولات بیسکویتی این شرکت تغییری ایجاد نخواهد شد.
  • گفتنی است خط جدید تولید بیسکویت در اردیبهشت ماه سال آینده راه اندازی خواهد شد و پس از انجام نقل و انتقالات مالی و تکمیل فرآیند خرید در صورت های مالی آتی افشا و به دارائی های ثابت افزوده خواهد شد.
 

بورس   صنعتی مینو   غصینو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70