۴ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 23 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

"مرقام"؛ تولیدکننده تجهیزات بانکی و فروشگاهی می‌شود

کد: 36890   تاریخ انتشار :۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۴۰

در سطح تولید ATM و Cashless و صندوق فروشگاهی فاز اول در حجم کم  آن انجام شده است. فاز نهایی هم به زودی شروع خواهد شد. کارخانه این محصولات در شهر پرند است.

  • به گزارش TsePress پیش بینی تامین قطعه سال ۹۸ داشته ایم در قبل از سال ۹۸ با توجه به تسهیلاتی که از بانک اقتصاد نوین گرفته ایم توانستیم یک سایز خیلی بزرگی از قطعات شرکت را تامین کنیم. حداقل در این ۶ ماه اخیر در تامین قطعه از رقبا خیلی جلو بوده ایم و در فروش دستگاه ها هم سیر صعودی را می بینیم؛ فکر می کنیم که قرارداد هایی را که با تامین کننده های خارجی منعقد می کنیم بتوانیم روی فروش هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.
  • البته  یک خبری که می توانم بدهم این است که در سطح تولید ATM و Cashless و صندوق فروشگاهی فاز اول در حجم کم  آن انجام شده است. فاز نهایی هم به زودی شروع خواهد شد. کارخانه این محصولات در شهر پرند است.
  • در حال حاضر کارخانه و خط تولید و دستگاه ها همه مهیا شده است؟ 
  • در این مرحله  ۲ تا ۵ نمونه تولید شده است  که قاعدتا این ۲ تا ۵ نمونه هم احتیاج به یک خط تولید دارد و در حال حاضر آن را فراهم کرده ایم. قطعا یک سری ضعف ها وجود دارد.
  • به نظر می آید که با بهای کمتر و کیفیت بیشتر بتوانیم ATM های خوبی را روانه بازار کنیم. پشتوانه ما دولت است. یعنی امید مان به این است که بانک ها از ما حمایت کنند و بتوانیم از توانمندی های داخلی برای این کار استفاده کنیم.
  • خود به خود ما نمی توانیم چرخه واردات را قفل کنیم یعنی هر دو سیاست را در کنار همدیگر پیش خواهیم برد تولید را جلو می بریم که احساس می کنیم که در این نقطه الان لازم است که وارد تولید شویم. یکی از دلایل این است که شاید شرایط سخت تر شود. اگر سخت تر شد، حداقل قفل نشویم. اگر شرایط هم راحت تر شد ما به روی واردات هم چشم مان را نبسته ایم یعنی با تامین کننده هایی در حال مذاکره و قرارداد هستیم که در کنار تولید این ها را داشته باشیم و از دانش آنها استفاده کنیم. برای بومی سازی تیم هایی که در ایران است ،این پیش بینی است که قطعا سهم خودمان را در بازار خواهیم داشت. همانطوری که تا الان داشته ایم و این روند را صعودی می بینم.

ایران ارقام   بورس تهران   مرقام   

نظرات(1)

  1. دلاور. م گفت:

    مدیران شرکت ایران ارقام جوان؛ توانمند و با انگیزه هستند. انشاالله موجب تحول مثبت و منجر به تولید داخلی شوند.

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219