۲ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 21 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

شش سایز و ١٣ گرید جدید فولادی در سبد محصولات فولاد آلیاژی

شش سایز و ١٣ گرید جدید فولادی در سبد محصولات فولاد آلیاژی
کد: 37201   تاریخ انتشار :۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۷

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به عملکرد موفقیت آمیز این شرکت در شش ماهه اول سال ۹۸ در حوزه تولید محصول مذاب فولادی، فروش فولاد آلیاژی و افزایش سود عملیاتی اشاره کرد.

  • به گزارش TsePress مهندس علیرضا چایچی، مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در گفت و گو با چیلان به عملکرد موفقیت آمیز این شرکت در شش ماهه اول سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: طی این شش ماه موفق شدیم بیش از ۲۵۵ هزار تن محصول مذاب فولادی را تولید کنیم. این رقم در قیاس با سال گذشته ۱۴ درصد رشد را نشان می دهد.
  • وی افزود: بخش فروش با ۱۰ درصد رشد مواجه شد و میزان درآمدزایی فولاد آلیاژی به ۱۳۶۰ میلیارد تومان رسید که به نسبت سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است.
  • وی تصریح کرد: در شش ماهه اول امسال میزان سود عملیاتی ما سه برابر مدت مشابه در سال ۹۷ بوده است. همچنین ما در این مدت شش سایز و ١٣ گرید جدید فولادی را به صنایع مادر و تخصصی خودمان اضافه کرده ایم. در این زمینه به بومی سازی قطعات فولادی کمک شده است.
  • چایچی ادامه داد: ما پنج رکورد بسیار قدرتمند را در زمینه تولید، فروش و نوآوری برجای گذاشته ایم. به عنوان نمونه در اردیبهشت ماه سال جاری با عدد بالای ۴۸ هزار و ۸۰۰ تن تولید مذاب فولادسازی به یک رکورد جدید دست یافته ایم. در همان ماه با فروش ۴۸ هزار و ۴۰۰ تن، رکورد جدیدی را در زمینه فروش به ثبت رساندیم.
  • در کنار تمام این موارد همکاران ما در زمینه نوآوری موفق شدند شش گرید جدید فولادی را برای صنایع مختلف نظیر صنایع خودروسازی، صنایع نفت و گاز، صنایع مفتولی و صنایع ریلی به سایزهای قبلی اضافه کنند.

بورس   فولاد آلیاژی ایران   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219