۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

فرشاد مقیمی: استارت افزایش تولید در ایران خودرو زده شد

فرشاد مقیمی: استارت افزایش تولید در ایران خودرو زده شد
کد: 37258   تاریخ انتشار :۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۴

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز رشد تولید در این شرکت خودروسازی خبر داد

  • به گزارش TsePress فرشاد مقیمی در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر گفت: با هدف گذاری صورت گرفته هم اکنون آمار خودروهای در کف ایران خودرو با آهنگ خوبی به حداقل رسیده و با تکمیل خودروهای ناقص روند تولید این شرکت رو به افزایش است.
  • وی در ادامه در پاسخ به چالش قطعه سازان پس از افت تیراژ خودروسازان گفت: استارت افزایش تولید و تکمیل خودروهای ناقص از شهریور ماه در ایران خودرو زده شد به طوری که ظرف این مدت حدود ۳۰ هزار خودرو تکمیل و تحویل مشتریان شده است.
  • مقیمی با اشاره به روند رو به رشد تکمیل خودروهای ناقص در ایران خودرو تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته به مرور تولید مکانیکی ایران خودرو افزایش خواهد یافت و به سمتی می رویم که دیگر تولید مکانیکی ناقص هم انجام ندهیم.
  • مدیرعامل ایران خودرو در ادامه به نقش تحریم ها در جریان فعلی تولید این شرکت پرداخت و گفت: با اقدامات صورت گرفته تحریم ها دیگر تاثیر چندانی در حوزه تولید ایران خودرو ندارند و خوشبختانه با تلاش سازندگان داخلی بخش قابل توجهی از آنها را پشت سر گذاشتیم.
  • مقیمی همچنین به نقش میزهای تخصصی داخلی سازی در تکمیل خودروهای ناقص اشاره کرد و گفت: با برگزاری میزهای خودکفایی تاکنون ۱۹ قطعه وارداتی، داخلی سازی شده که بدون شک تاثیر زیادی در تکمیل خودروهای ناقص داشته چنانچه ظرف ۲ ماه اخیر حدود ۳۰ هزار خودرو ناقص با همت و تلاش قطعه سازان داخلی تکمیل و تحویل مشتریان شده است.
  • وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش هایی که در نتیجه برگزاری میزهای خودکفایی صورت گرفته ظرف مدت کوتاهی تعداد خودروهای در کف به صفر می رسد و دیگر خودرو ناقص در شرکت ایران خودرو وجود نخواهد داشت.
  • مدیرعامل ایران خودرو همچنین با اشاره به عدم پرداخت بخش مهمی از تسهیلات تخصیصی به خودروسازان از انجام برخی رایزنی ها برای تامین نقدینگی مورد نیاز در این شرکت خبر داد و گفت: با مذاکراتی که در حال برگزاری است به زودی خبرهای خوبی در خصوص تامین نقدینگی در این شرکت اعلام خواهد شد.
  • مقیمی در پایان با توجه به منابع تامین نقدینگی ایران خودرو تاکید کرد: در حال حاضر بخشی از نقدینگی شرکت از سرفصل های در آمدی مانند تکمیل خودروهای ناقص تامین می شود که البته در حال مدیریت هستیم که بخش قابل توجهی از این نقدینگی به حوزه تولید اختصاص پیدا کند و از تخصیص آنها به حوزه های غیر تولیدی جلوگیری شود.

ایران خودرو   بورس تهران   خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70