۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

رکوردشکنی‌ بورس انرژی در هفته سوم آبان

رکوردشکنی‌ بورس انرژی در هفته سوم آبان
کد: 37285   تاریخ انتشار :۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۸

بورس انرژی ایران در ۵ روز کاری هفته منتهی به پایان معاملات روز چهار شنبه ۲۲ آبانماه ۱۳۹۸ با رکورد شکنی های تازه ای به تعطیلات آخر هفته رفت.

  • به گزارش TsePress به نقل از سازمان بورس، در این بازار متشکل طی هفته سوم آبانماه ۲۷۹۳۶۰ تن انواع کالای انرژی شامل برق، حامل های انرژی و همچنین اوراق سلف استاندارد معامله شد که ارزشی بالغ بر ۱۴ هزار و ۷۷۶ میلیارد و ۹۲۵ میلیون و ۴۷ هزار و ۸۲۲ ریال را در پی داشت.
  • بر اساس این آمار در رینگ بازار فروش داخل کشور این بورس طی ۵ روز معاملاتی هفته جاری بالغ بر ۲۶۶۳۲ تن انواع کالا و حامل های انرژی داد و ستد شد. ارزش این معاملات یک هزار و ۸۷ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۹۳۰ ریال بود.
  • در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران اما طی ۵ روز معاملاتی این هفته بالغ بر ۲۵۲۷۲۸ تن انواع فرآورده نفتی به مقاصد صادراتی معامله شد که ارزش آن در رکوردی کم نظیر به ۱۳ هزار و ۶۸۹ میلیارد و ۶۲۷ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۸۹۲ ریال رسید.
  • بورس انرژی به عنوان تنها بازار متشکل و تحت نظارت کشور ، با فراهم آوردن بستر های معاملاتی پویا و هم پوشانی پلتفرم های نظارتی و اجرایی ، علاوه بر رقابتی کردن مکانیزم عرضه و تقاضا، بر شفافیت معاملات و اطمینان از کشف قیمت منصفانه برای فعالان بازار انرژی افزوده است.
کد خبر

بورس انرژی   بورس تهران   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70