۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

عزم ذوب آهن اصفهان برای کاهش واردات زغال سنگ و کک

عزم ذوب آهن اصفهان برای کاهش واردات زغال سنگ و کک
کد: 37522   تاریخ انتشار :۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۹

نشست بررسی راه های افزایش کیفیت زغال و کک تولیدی ذوب آهن اصفهان و استفاده از زغال های داخلی و کاهش واردات زغال سنگ و کک با حضور مدیرعامل شرکت زغال سنگ البرز شرقی به همراه مدیران آن شرکت ، اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود و معاون برنامه و ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان و مدیران این حوزه چهارشنبه ۶ آذرماه در این شرکت برگزار شد.

  • به گزارش TsePress در این نشست مهندس مهدی نصر معاون برنامه ریزی وتوسعه بر حمایت همه جانبه شرکت ذوب آهن اصفهان و انجام طرح های پژوهشی مشترک و لزوم انجام این همکاری با توجه به محدودیت های به وجود آمده در اثر تحریم های ظالمانه تا حصول نتایج مورد نظر تاکید نمود.
  • مهندس شریف مدیر عامل شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی نیز طی سخنانی اقدامات انجام گرفته در خصوص افزایش کیفیت و کمیت زغال های تولیدی این شرکت را تشریح  کرد و برلزوم  تعریف  طرح های پژوهشی با همکاری اساتید دانشگاه، معادن و ذوب آهن اصفهان تاکید نمود.
  • در ادامه اساتید مدعو دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های پژوهشی مرتبط انجام شده با بیان توانمندی های این دانشگاه و معرفی آن به عنوان قطب معدن در کشور، در خصوص امکان دستیابی به زغال هایی با کیفیت بهتراز طریق اجرای طرح های پژوهشی مشترک دانشگاه و صنعت مطالبی را ارایه نمودند.
  • مهندس رضوانیان مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی نیز بر انجام هرگونه همکاری و امکان استفاده از امکانات و تجهیزات این مدیریت مانند آزمایشگاه کک و زغال به عنوان تنها پایلوت تولید کک در خاورمیانه اعلام آمادگی نمود.
  • وی در ادامه با توجه به وجود ظرفیت های آزمایشگاهی شرکت ذوب آهن از طرف مدیر آزمایشگاه مرکزی بر انجام همکاری و بهره گیری از امکانات و تجربیات کارشناسان این مدیریت تاکید نمود. همچنین مدیرمهندسی  ناحیه چدن در خصوص امکان استفاده از زغال‌های داخلی غیر کک شو در ذوب آهن با توجه به شرایط فنی مربوطه و اجرای پروژه ملی تزریق پودر زغال به کوره بلند  ((PCIتوضیحاتی ارایه نمود.
  • مهندس شیرین پرور مدیر تحقیق و توسعه در خصوص لزوم تعریف یک طرح پژوهشی همه جانبه در زمینه استفاده صددرصدی از زغال سنگ های داخلی توضیحاتی ارائه نمود و افزود : تعریف این طرح پژوهشی با  استفاده از ظرفیت های حداکثری معادن کشور  مورد تاکید مدیر عامل شرکت و مصوبه شورای معاونین است و با توجه به محدودیت های تامین زغال سنگ وارداتی ، از ضرورت بسیاری برخوردار می باشد.

بورس تهران   ذوب   ذوب آهن اصفهان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70