۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

رشد ۶۳ درصدی سود خالص سیمان ارومیه در شش ماهه گذشته

رشد ۶۳ درصدی سود خالص سیمان ارومیه در شش ماهه گذشته
کد: 37618   تاریخ انتشار :۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰

محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا در بازدید از کارخانه سیمان ارومیه،رشد سودآوری و ارتقای تولید و فروش سیمان ارومیه را نتیجه بهبود مدیریتی هلدینگ سیمان تامین و تلاش‌های مستمر مدیران و کارگران این کارخانه دانست.

  • و به نقل از روابط عمومی سیمان تامین شستا، رضوانی فر با بیان این مطلب در جمع مدیران و کارگران این کارخانه افزود: شرکت سیمان ارومیه به عنوان یکی از شرکت های تابعه سیمان تامین، در ۶ ماهه گذشته توانسته رشد ۶۳ درصدی سود خالص را ثبت کند و در ادامه مسیر و طی ۷ ماهه سال ۹۸ هم روند سود‌دهی خود را بیش از پیش بینی انجام شده محقق نماید .
  • او با تاکید بر تلاش‌های فراوان در شرایط سخت اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی هم ادامه داد: چالش‌های پیش روی تولید در شرایط کنونی بر کسی پوشیده نیست و باید مد نظر داشت که در این شرایط رشد ۲۴ درصدی درآمد و مقدار فروش در شرکت سیمان ارومیه محقق شده که اتفاقی مبارک برای سهامداران تامین اجتماعی و مردم منتطقه است.
  • او تاکید کرد: اقدامات برنامه ریزی شده، باعث رشد سودآوری این کارخانه و شرکت های دیگر تابعه شستا در صنعت سیمان شده که به نوعی پیروزی در جنگ اقتصادی کشور در شرایط تحریمی است.
  • مدیرعامل شستا در جلسه بررسی گزارش عملکرد این شرکت هم در ارومیه گفت: بررسی اقدامات در حوزه فروش ومشتری در این کارخانه هم نشان داده که گستره بازار داخلی با تشکیل کارگروه ها افزایش داشته و بازاریابی در بازارهای صادراتی جدید نیزعملیاتی شده است.
  • وی به اقدامات و ساماندهی درحوزه مالی این شرکت هم اشاره و توضیح داد: سیمان ارومیه یکی از شرکت های خوش حساب منطقه محسوب می شود چرا که هم اکنون در این شرکت، مدیریت نقدینگی و برنامه‌های مدونی برای پیگیری مطالبات سررسید گذشته وجود دارد که باعث رونق مالی در این شرکت شده است.
  • رضوانی فر ادامه داد: ساماندهی اخیر کار را به جایی رسانده که هم اکنون سود تمام سهاماران پرداخت شده وهیچ گونه بدهی معوقه ای به امور مالیاتی، سازمان تامین اجتماعی و سایر پیمانکاران در این شرکت وجود ندارد و درعین حال حقوق ۵۴۰پرسنل نیز به موقع پرداخته شده است.
  • مدیرعامل شستا همچنین افزود: هم اکنون رتبه شفافیت این شرکت بورسی تابعه شستا هم بنا بر اعلام سازمان بورس در جایگاه مناسبی است که نشاندهنده صحت داده های مثبت این کارخانه و روند رو به رشد موجود است.

بورس تهران   ساروم   سیمان ارومیه   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70