۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 17 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بازدید سرزده تیم بازرسی از شرکت قاسم ایران: شرکت پخشی که نمره قبول گرفت

بازدید سرزده تیم بازرسی از شرکت قاسم ایران: شرکت پخشی که نمره قبول گرفت
کد: 37655   تاریخ انتشار :۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۸

با اعلام خبر گران شدن قیمت بنزین در ماه جاری و تشدید نظارت های سخت گیرانه تیم های بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت صنعت معدن و تجارت، تیم ویژه «گران نخریم» از شرکت قاسم ایران بازدید کرد و در پایان به عملکرد شرکت پخش قاسم ایران نمره قبولی داد و این تعهد سازمانی شرکت پخش قاسم ایران در روزنامه ی خراسان با تیتر «شرکت پخشی که نمره قبول گرفت» منتشر شد.

به گزارش TsePress روابط عمومی گروه صنعتی مینو، پس از افزایش قیمت بنزین شایعاتی در مورد تاثیر این اقدام بر روی قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در جامعه به وجود آمد. گر چه در این میان بعضی از کارخانجات و مراکز پخش از فروش محصولات خودداری کرده و یا به هر دلیلی قیمت محصولات خود را افزایش داده اند اما علیرغم تاثیرگذاری مستقیم این اقدام بر روی کارخانجات تولیدی و به خصوص مراکز پخشی که محصولات را به صورت مویرگی در سرتاسر کشور عرضه می کنند، شرکت قاسم ایران هیچگونه افزایش قیمتی را بر فروش محصولات خود لحاظ نکرد و پس از بازدید تیم بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت صنعت معدن و تجارت هیچگونه تخلفی مشاهده نگردید و به این شرکت نمره قبولی داده شد.

  • گفتنی است شرکت پخش قاسم ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های پخش مویرگی کشور در طول ۶۰ سال گذشته همواره در شرایط سخت اقتصادی و در بحران های مختلف در کنار مردم بوده است و امروز نیز قیمت محصولات خود را بدون تغییر و با همان قیمت قبلی به بازار عرضه کرده است تا مانند پخش شکر در ماه رمضان امسال، گام دیگری در راستای متعادل کردن قیمت گذاری محصولات در کشور بردارد.


بورس تهران   قاسم   قاسم ایران   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70