۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

برنامه های ایران خودرو برای افزایش تیراژ تولید خودروی «دنا»

برنامه های ایران خودرو برای افزایش تیراژ تولید خودروی «دنا»
کد: 37769   تاریخ انتشار :۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۳

مدیرعامل ایران خودرو از شکستن رکورد تولید خودرو با همدلی قطعه سازان در این خودروسازی با تولید ۲۳۰۰ دستگاه خودرو در روز گذشته خبر داد و گفت: برای خودرو دنا که توانست اعتماد مردم را با نام و نشان ایرانی جلب کند برنامه های خوبی برای افزایش تیراژ در سال آینده داریم.

  • فرشاد مقیمی با بیان اینکه در مقایسه با ماه‌های گذشته سرعت تولید در ایران خودرو دوبرابر شده است افزود: رکورد تولید در ماه آذر نیز به ۴۰ هزار و چهارصد دستگاه خودرو رسید که این میزان تولید در ۱۵ ماه گذشته بی‌سابقه بوده است.
  • وی اضافه کرد: در تجاری سازی خودرو نیز توانستیم در ماه آبان و آذر بیش ۱۰۰ هزار خودرو تجاری سازی که بیش تر این خودروها نیز به مردم تحویل شده است.
  • مقیمی با عذرخواهی بابت تاخیر های به وجود آمده در روند تحویل دهی خودرو در ماه های گذشته گفت: با رفع همه تعهدات قبلی در آینده به گونه‌ای پیش‌بینی کردیم که بتوانیم خودرو ها را در زمان وعده داده شده به مردم تحویل دهیم البته در این باره اتفاقات خوبی برای تسهیل در روند تحویل خودرو به مردم رقم خورده است.
  • مدیرعامل ایران خودرو افزود: از روز گذشته طرحی را آغاز کردیم که بر اساس آن برای کسانی که پیامک تحویل خودرو ارسال شده می توانند با مراجعه به حوزه‌های تولید خودرو در تهران و سایر استانها از ۷ صبح تا ۹ شب حتی در روزهای پنجشنبه و جمعه خودروهای خود را زودتر از درب کارخانه تحویل بگیرند در غیر این صورت ما به عنوان خودروساز خودروها را حمل و در محل تعهد شده به مردم تحویل خواهیم داد.
  • مدیرعامل ایران خودرودرگفت و گو با واحد مرکزی خبر افزود :‌ به غیر از خودروهایی که قبلا به صورت سی کی دی وارد می‌شده و با قطع همکاری با خارجی هاکه علاقه ای به تولید این خودروها نداریم ، برنامه ریزی کردیم تا خودروهای داخلی را با کیفیت و تیراژ خوب و مناسب تولید کنیم طوری که هم اکنون خودروهای سمند، دنا و انواع خودروهای پژو در حال تولید است.

ایران خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70