۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

روند رو به رشد تولید در زامیاد

روند رو به رشد تولید در زامیاد
کد: 37855   تاریخ انتشار :۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰

معاون برنامه ریزی جامع تولید شرکت زامیاد از هدف گذاری این شرکت برای افزایش تولید انواع محصولات سبک و سنگین تا پایان سال جاری خبر داد.

  • ، علی احمدی معاون برنامه ریزی جامع تولید شرکت زامیاد در گفت و گویی با اشاره به روند رو به رشد تولید این شرکت اظهار داشت: با تفکر و دانش مدیریت و تلاش و همت تمام مجموعه همکاران، شرکت زامیاد پس از شکستن تولید سال ۹۷ در پایان آذرماه ۹۸، هدف گذاری و برنامه ویژه ای برای عبور از رکورد تولید ۸ سال گذشته تا پایان سال جاری تدارک دیده است. وی دستیابی زامیاد به تیراژ تولید بیش از ۱۵۰ دستگاه در روز را ثمره تعامل و همکاری مناسب و گسترده این شرکت با شرکت های مگاموتور، سازه گستر و تمامی همکاران زامیاد علی الخصوص معاونت بازرگانی این شرکت خواند و افزود: این تعداد تولید بیانگر ایجاد یک روند خوب و صعودی است و نشانگر تثبیت روند تامین قطعات و متناسب آن تولید کیفی در زامیاد است و در تلاشیم افزایش تیراژ تولید را تا پایان سال به ۲۰۰ دستگاه در روز برسانیم. احمدی با اشاره به تامین و پشتیبانی خطوط تولید وانت های ریچ و پادرا پلاس نیز یادآور شد: در خصوص وانت" ریچ" نشست های خوبی با طرف خارجی انجام شده است که به زودی بحث تامین قطعات انجام خواهد شد؛ در خصوص وانت پادرا پلاس هم تا پایان سال خواهیم توانست خط تولید این محصول جدید را هم زمان با تولید انبوه در این شرکت تغذیه کنیم. وی، پروژه های موازی تامین را از اولویت ها و برنامه های کاری معاونت برنامه ریزی زامیاد خواند و تصریح کرد: همسو با روند رو به رشد تولید، در بحث تامین و داخلی سازی قطعات، پروژه های موازی تعریف شده است که با همکاری تامین کنندگان و سازندگان همکاری و تعامل سازنده و مناسبی صورت گرفته است. احمدی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مدیریت ارشد شرکت زامیاد مبنی بر بومی سازی قطعات خارجی به کار رفته بر روی محصولات سبک، با همکاری معاونت مهندسی و بازرگانی اقدامات مهمی در حوزه داخلی سازی قطعات همچون کیتCNG، سیستم EMS و... در حال انجام می باشد. معاون برنامه ریزی جامع تولید شرکت زامیاد با اشاره به اینکه برنامه ریزی دقیق، استفاده از تجربیات سالهای گذشته، مشارکت و همدلی تمامی حلقه های زنجیره تامین، استفاده حداکثر از پتانسیل های نرم افزاری و سخت افزاری و بکارگیری ابزارهای مدیریتی از جمله عوامل رسیدن به موفقیت است، افزود: امیدواریم با تمهیدات و روشهای در نظرگرفته شده برای آینده، ضمن مشارکت گسترده تر کلیه حلقه های زنجیره تامین و نیز به روزتر کردن استانداردهای مد نظر، موفقیتهای شرکت زامیاد ادامه یابد.

بورس تهران   خزامیا   زامیاد   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70