۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

عرضه یک میلیون تنی فولاد مبارکه اصفهان در بازارهای صادراتی

عرضه یک میلیون تنی فولاد مبارکه اصفهان در بازارهای صادراتی
کد: 37933   تاریخ انتشار :۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۵۵

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در مورد تولید این شرکت در سال جاری گفت: فولاد مبارکه در هشت ماهه ابتدای سال ۹۸ حدود ۵ میلیون و ۱۸۰ هزار تن تولید داشته است که چهار میلیون و ۱۸۰ هزار تن آن در بازار داخلی و یک میلیون تن آن در بازار صادراتی عرضه شده است.

  • به گزارش TsePress محمود اکبری، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه خبر داد: رشد تولیدات فولاد مبارکه در سال جاری هم ادامه پیدا کرده است به گونه ای که فولاد مبارکه در هشت ماهه ابتدای سال ۹۸ حدود ۵ میلیون و ۱۸۰ هزار تن تولید داشته است که چهار میلیون و ۱۸۰ هزار تن آن در بازار داخلی و یک میلیون تن آن در بازار صادراتی عرضه شده است. وی افزود: اگر با همین روند ادامه دهیم و در تأمین سنگ با مشکلی مواجه نشویم تا پایان امسال عرضه فولاد مبارکه به بازار داخلی و جهانی به رکورد بی سابقه بالای ۲/۷ میلیون تن می رسد.
  • وی افزود: فولاد مبارکه در زمینه عرضه محصولات ویژه و کیفی هم بهتر از گذشته عمل کرده است. در تولید محصولات گرم به سمت و سوی تولید محصولات با ضخامت های پایین رفته است به گونه ای که در سبد محصولات فولاد مبارکه از ۵/۱ میلی متر تا ۱۶ میلی متر موجود است و این نوید را می دهیم که هیچ کالایی در محدوده تولیدات فولاد مبارکه به کشور وارد نمی شود.

بورس تهران   فولاد   فولاد مبارکه اصفهان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.