۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

گروه صنعتی مینو یک کارخانه روغن در بهشهر خریداری کرد

گروه صنعتی مینو یک کارخانه روغن در بهشهر خریداری کرد
کد: 38008   تاریخ انتشار :۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵

گروه صنعتی مینو با هدف تولید روغن مصرفی مورد نیاز در شرکت های تولیدی این گروه و تولید انواع روغن با هدف فروش، کارخانه تولید روغن متعلق به شرکت پرتو دانه خزر (سهامی خاص) در  بهشهر، به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیارد تومان و ظرفیت روزانه ۴۰۰ تن انواع روغن را خریداری کرد.

  • به گزارش TsePress روابط عمومی گروه صنعتی مینو ۱۰۰ درصد سهام این کارخانه توسط پنج شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان(۶۸ درصد)، صنعتی مینو(۱۰ درصد)، پارس مینو(۱۰درصد)، قاسم ایران(۱۰درصد) و پارس گستر مینو (۲درصد) خریداری شده است.
  • بر پایه این گزارش عرصه و عیان کارخانه، تمامی ابنیه احداثی، تاسیسات، امتیازات و انشعابات کارخانه و همچنین تجهیزات و ماشین آلات کارخانه توسط گروه صنعتی مینو خریداری شده اند.
  • شرکت تولیدی پرتو دانه خزر در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد و در ابتدای سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید و در حدود چهار سال در زمینه تولید پنبه محصول و ریسندگی فعالیت نمود. در سال ۱۳۷۹ با هدف سوق دادن فعالیت های شرکت به سمت تولید مواد غذایی، گواهی تاسیس کارخانه تولید کره نباتی را اخذ نموده و ظرف مدت شش ماه به بهره برداری رسید.
  • در سال ۱۳۸۱ نیز با هدف توسعه شرکت، گواهی تاسیس کارخانه تصفیه روغن را اخذ و پس از واردات ماشین آلات در اواخر سال ۱۳۸۴ عملیات تصفیه روغن خام آغاز و به بهره برداری  نهایی رسید.
  • تولیدات این شرکت شامل انواع متفاوت روغن های سرخ کردنی و پخت و پز، شورتنینگ و مارگارین ها است و در حال حاضر جزء پنج عرضه کننده برتر در صنعت روغن نباتی می باشد.

بورس تهران   خودکفا   غپینو   غصینو   قاسم   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.