۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تولید ریل معادن تا ۲۲ بهمن در ذوب آهن اصفهان

تولید ریل معادن تا ۲۲ بهمن در ذوب آهن اصفهان
کد: 38256   تاریخ انتشار :۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اعلام کرد: امروز براساس برنامه ریزی اتکا به توان داخلی موجب تولیدریل ۱۸ متری شد و می توانیم ۳۶ متری هم به راحتی تولید کنیم و علاوه برآن با کمک دانشگاه ریل ۷۲ متری قابلیت تولید دارد و نیازمندانجام تغییرات در خط وجوددارد که درمدت ۶ ماه قابل انجام است .

  • به گزارش TsePress  منصور یزدی زاده، در گردهمایی حمل و نقل ریلی فرصت ها، ظرفیت ها و رونق تولید در دانشگاه علم وصنعت گفت : بسیاری از کارشناسان داخلی باور نداشتنددر داخل ریل تولید شود، اما این کار بزرگ انجام شد.
  • وی افزود: تغییر در فرایند واردات ریل کار سختی بود، اما این باور ایجاد و ریل مورد نیاز در ذوب آهن تولید شد، براساس ظرفیت کنونی به راحتی می توان نیاز داخلی را تامین کرد و طرح های توسعه ریل را پوشش داد.
  • این صنعتگر خاطرنشان ساخت: زمانی فولاد مورد نیاز ریل وارد کشور می شد، اما اکنون فولاد ریل با پروژه vd تولید می شود و اکنون در ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن به ریل تبدیل می شود.
  • یزدی زاده گفت: امروز تولید انواع ریل مورد نیاز متروی اصفهان، تهران و سراسر کشور در داخل این واحد صنعتی میسر شده و تا ۲۲ بهمن، انواع ریل مورد نیاز معدن نیز در ذوب آهن اصفهان تولید خواهد شد .
  • مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با بیان این که اکنون متناسب با نیاز و تقاضای کشور ماهانه ۱۰ هزار تن ریل تولید می شود، گفت: ریل ذوب آهن تا سرعت ۳۵۰ کیلومتر را پوشش می دهد و برای سرعت های بالاتر هم در صورت نیاز تولید خواهد شد.
  • وی بیان کرد: تا کنون بخش خصوصی ۹ هزار تن ریل از ذوب آهن اصفهان خریداری کرده و این امر نشان دهنده رقابتی بودن قیمت های ریل ذوب آهن با نمونه های خارجی است و بخش دولتی نیز تا کنون ۱۵ هزار و ۱۳ هزار و پانصد تنی تقاضا داشتند و تقاضاهای دیگری از جمله برای محور چابهار در راه است .

بورس تهران   ذوب   ذوب آهن اصفهان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219