۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بزرگترین مجتمع روی و سرب کشور در کرمان احداث می شود

بزرگترین مجتمع روی و سرب کشور در کرمان احداث می شود
کد: 38261   تاریخ انتشار :۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۶

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع سرب و روی کشور در شهرستان کوهبنان استان کرمان آغاز خواهد شد.

  • به گزارش TsePress حسین امیری خامکانی افزود: این واحد با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن کنستانتره سرب و روی، در سه فاز و با سرمایه گذاری حدود ۲ هزار میلیارد تومانی احداث خواهد شد.
  • وی با بیان اینکه تولید شمش و روی در فازهای بعدی این مجتمع در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: برای شروع عملیات ساخت این مجتمع از چند سال قبل مذاکرات متعددی با بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری طرح انجام شده است.
  • نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کنسرسیومی متشکل از سه شرکت بورسی کشور متعهد شدند تا این طرح را در شهرستان کوهبنان ایجاد کنند و خوشبختانه مسئولان و شورای معادن استان کرمان همکاری خوبی برای احداث این طرح بزرگ معدنی انجام دادند.
  • وی تاکید کرد: طرح های معدنی اشتغالزایی فروانی برای منطقه دارند و احداث بزرگترین مجتمع سرب و روی کشور برای یک هزار نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می کند.
  • امیری افزود: رونمایی اولیه از این طرح توسط مدیران کنسرسیوم در ششم بهمن در محل اتاق بازرگانی ایران انجام شد و به زودی مراحل نخستین آغاز عملیات احداث مجتمع روی و سرب کوهبنان با حضور مسئولان در این شهرستان آغاز می شود.

بورس تهران   سرب و روی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70