۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تولید محدود محصولات رنو در سایپا و پارس خودرو آغاز شد

تولید محدود محصولات رنو در سایپا و پارس خودرو آغاز شد
کد: 38295   تاریخ انتشار :۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

با پیگیری های انجام شده توسط گروه خودروسازی سایپا و همچنین شرکت پارس خودرو، محموله قطعات باقی مانده رنو از گمرکات کشور ترخیص شده است و با انجام این کار، حال شرکت پارس خودرو می تواند به طور محدود اقدام به تولید تقریبا ۳ هزار دستگاه از محصولات خانواده رنو کند و به تعهدات باقی مانده خود پاسخ دهد.

به گزارش TsePress با ترخیص قطعات باقی مانده قبلی از محصولات رنو که در گمرکات کشور مانده بود، حال امکان تولید تقریبا ۳ هزار دستگاه از محصولات رنو ساندرو و همچنین خودروی پارس تندر برای "پارس خودرو" فراهم شده است و به ترتیب زمانی ثبت نام، این شرکت اقدام به تکمیل تعهدات خود خواهد کرد. لازم به ذکر است که شرکت پارس خودرو با همکاری برخی از قطعه سازان داخلی موفق به بومی سازی برخی از قطعات این خودرو شده و مابقی قطعات ناقص خودرو نیز طی روزهای گذشته از گمرکات کشور ترخیص شده است تا حالا امکان تولید محدود خودروهای رنو فراهم شود و به ترتیب اولویت ثبت نام، در اختیار مشتریان قبلی محصولات ذکر شده قرار گیرد.

خپارس   خساپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70