۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

کسب سهم ۷۰ درصدی بازار فروش وانت کشور توسط زامیاد تا پایان سال جاری

کسب سهم ۷۰ درصدی بازار فروش وانت کشور توسط زامیاد تا پایان سال جاری
کد: 38336   تاریخ انتشار :۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۷

سرپرست معاونت بازاریابی و فروش شرکت زامیاد از تحقق برنامه¬های توسعه بازاریابی و فروش در این شرکت تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با اجرای برنامه تدوین شده فروش، میزان سهم بازار از فروش انواع محصولات وانت زامیاد تا پایان امسال به بیش از ۷۰ درصد خواهد رسید.

به گزارش TsePress "دکتر احمد کریم پور کلو" سرپرست معاونت بازاریابی و فروش شرکت زامیاد در گفت و گویی ضمن اعلام این خبر افزود: شرکت زامیاد همسو با شعار سال جاری "رونق تولید" و تعامل سازنده با تامین کنند‌گان قطعات ضمن عملیاتی کردن سیاست¬های جدید، توانسته است همزمان با افزایش تولید محصولات تجاری سبک این شرکت، تعهدات خود به مشتریان و تامین بازار تقاضا را محقق کند. وی با اشاره به اینکه ثبت بیش از ۲۵ هزار پذیرش طی ماه های مهر، آبان و آذر سال جاری در این شرکت، نشاندهنده بالاترین میزان فروش شرکت زامیاد در مدت ۸ سال اخیر است، اظهار داشت: انجام تعهدات در عرضه به موقع محصولات به مشتریان در ۱۰ ماهه سال جاری موجب شد تا شرکت زامیاد بتواند بیشترین فروش خود در ۶ سال اخیر را در مدت مذکور به ثبت برساند؛ بطوریکه ۱۶ هزار دستگاه از محصولات، فاکتور شده و ۹ هزار دستگاه دیگر نیز در بخش تعهدات آتی شرکت می باشد. سرپرست معاونت بازاریابی و فروش شرکت زامیاد در ادامه با اشاره به انجام بموقع تعهدات فروش این شرکت افزود: در مشارکت فعالانه و مستمر با معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا توانستیم طرح های متنوع فروش نقدی و اعتباری انواع محصولات را ارائه نماییم، بطوریکه میزان خودروهای زامیاد در پارکینگ اداره تحویل از بالای ۶ هزار دستگاه به کمتر از ۵۵۰ دستگاه تا آخر دی ماه امسال رسید. وی، انجام بهبودهای فرآیندی و سیستمی در حوزه فروش را از دیگر اقدامات مهم در بهینه سازی اقدامات در حوزه بازاریابی و فروش برشمرد و بیان داشت: با همکاری معاونت طرح و برنامه شرکت زامیاد برای نخستین بار توانستیم با اصلاح سیستم تخصیص محصولات، مدت زمان عملیات از تجاری شدن خودرو تا تخصیص به مشتریان را از ۱۵ روز به ۳ روز کاهش دهیم. کریم پور، کاهش هزینه نگهداری خودرو، خواب سرمایه، عدم افت کیفیت محصول متاثر از شرایط محیطی و افزایش رضایت مندی مشتری را بخش دیگری از مزایای این موضوع دانست. وی همچنین از برنامه شرکت زامیاد برای افزایش سهم بازارهای خودروهای تجاری در سال آینده خبر داد و گفت: با برنامه در نظر گرفته شده در انجام تعهدات و ارائه خدمات متنوع در حوزه خدمات پس از فروش، علاوه بر ارتقاء کمی و تنوع در سبد محصولات، قصد داریم سهم فروش زامیاد در این حوزه را در سال آینده تا میزان بیش از ۸۰ درصد ارتقاء دهیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در تلاطم بازار قیمت خودرو، زامیاد با تدوین برنامه ای مشخص و همچنین نظارت سازمان ها و نهادهای قانونی از جمله سازمان حمایت از مصرف کنندگان، حداقل افزایش قیمت را بر روی محصولات داشت، افزود: تمرکز بر تولید داخلی قطعات و بومی سازی انواع قطعات داخلی موجب شد تا شاهد حداقل افزایش قیمت و نیز ارتقاء رضایتمندی مشتریان باشیم.

بورس تهران   خزامیا   زامیاد   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70