۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پست بانک ایران به دنبال ۱۷۰ میلیارد ریال سود

پست بانک ایران به دنبال ۱۷۰ میلیارد ریال سود
کد: 38430   تاریخ انتشار :۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۹

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، امروز چهاردهم بهمن ماه، نشست صمیمی با کارکنان ستادی این بانک برگزار و به تشریح عملکرد بانک طی سال جاری و مسیر طی شده و روند حرکت آن در مسیر تحول پرداخت.

  • به گزارش TsePress روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: دکتر شیری در این نشست ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان بانک طی ده ماهه سالجاری که هم‌قطار، همکار، هم‌مسیر، همراه و هم‌سرنوشت یکدیگر درسطح کشور برای خدمت‌رسانی به هموطنان هستیم اظهارداشت: در مدت زمان مذکور ما در نقطه شناسائی دقیق موقعیت از طریق شفاف‌سازی بودیم که هم اکنون پس از گذشت ده ماه به اصلاح و تثبیت وضعیت بانک، سوددهی، پایدارسازی خدمات به مشتریان، استفاده بهینه از ابزارها و امکانات و ارتقاء سطح اعتبار بانک در بین ذینفعان رسیده‌ایم.
  • مدیرعامل پست بانک ایران در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته با محوریت شعب با الگوبرداری از مدل علمی تجربه‌شده و بومی تصریح کرد: باید در بخش های منابع، مطالبات معوق، بانکداری بین‌الملل، بانکداری الکترونیک و افزایش سهم و میزان درآمدهای کارمزدی تلاش مضاعف نمائیم. شیری با اشاره به ارزیابی و پایش عملکرد کارکنان گفت: در راستای انجام این مهم اقدامات لازم برای انتخاب مدیران، شناسائی افراد شایسته و ایجاد فرصت‌های برابر را انجام دادیم.
  • وی در ادامه ضمن تأکید بر ضرورت استفاده از همه ابزارهای موجود در پست بانک ایران عنوان کرد: با بهره برداری از ابزارهای موجود باید در مسیر رسیدن به ۱۷۰میلیارد ریال سود تا پایان سال، الگو شدن به عنوان بانکداری دیجیتالی و جزو بانک‌های دولتی برتر حرکت کنیم. دکتر شیری با اشاره به مأوریت بانک که همانا تکیه‌گاهی مطمئن برای توسعه پایدار ایران است گفت: در کنار این مأموریت عظیم، هدف ما حمایت از ایده‌های خلاقانه و نوآوری‌ها در حوزه IT و ICT و حمایت از کسب و کارهای خرد روستایی است.
  • وی درپایان با تأکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان تصریح کرد: حلقه ذینفعان بانک، دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و نظارتی و همچنین مشتریان و سهامداران شما کارکنان هستید و همه باید در این مسیر به نحو شایسته و مطلوب عمل کنیم. شیری درپایان به سئوالات مطرح شده کارکنان نیز پاسخ‌های لازم را ارائه کرد.

بورس تهران   پست بانک ایران   وپست   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70